Programma gebruiken op PC en laptop

nest.brabant schreef op 08.12.2024 om 11:38 uur

Nog steeds geen oplossing voor volgend probleem:

Een project in photostory 2024 op PC verder bewerken op laptop.

Krijg steeds foutcode 24 bij activering op laptop.

Nochtans is mijn gebruikersnaam nooit veranderd.

Kan iemand mij helpen aub?

Alvast vriendelijke bedankt

Reacties

Bol schreef op 08.12.2024 om 13:18 uur

@nest.brabant

Hallo Nest,

....Nog steeds geen oplossing voor volgend probleem foutcode -24 bij activering op laptop.....

Nergens op dit forum heb ik gelezen, dat u problemen hebt met Photostory 2024 (foutcode -24)? Maar zie eens deze link: Oplossing van de foutcode -24

U schrijft ook: "Nochtans is mijn gebruikersnaam nooit veranderd". Als u uw gebruikersnaam (emailadres) nog nooit hebt veranderd, dan mag dit probleem zich niet voordoen.

Als ik u goed begrijp, dan hebt u nu Photostory 2024 opnieuw op uw laptop geïnstalleerd en probeer u deze weer opnieuw te activeren en te registreren. Zie hiervoor eens: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Mocht het bovenstaande niet het gewenste resultaat opleveren, stuur dan een mailtje naar infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. Vergeet niet uw P3-serienummer te vermelden en als u nog uw aankoopmail het bestelnummer: 20xxxxxx..MXC. Wij, als moderators kunnen niet bij u persoonlijke gegevens.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-