Progamma loopt niet goed

klaas2 schreef op 30.09.2011 om 14:29 uur

Heb de gedownloade versie van Magix video de luxe MX premium gekocht, na jaren te hebben gewerkt met 16 de luxe premium. tijdens de teksten in te voegen onder de scenes loopt het progamma steeds vast. De fout die hij aangeeft is dat er een zwaarwegend probleem is opgetreden.b.v.( fout in module "mxtype.dlll' laadadres:0x06a40000) op adres 0x06a58dbe. uitzondering 0xc00000005 äccess violation" deze teksten van de foutmelding snap ik niets van!!!! Ik wil gewoon lekker films bewerken met een progamma dat goed functioneert, en oh ja mijn computer bezit zeer ruim voldoende de eisen die dit progamma vraagt. Heb speciaal een nieuwe laptop en mx progamma gekocht om lekker films te kunnen bewerken, maar dat lukt niet op dit moment met Magix!! Wat moet ik doen om deze ergernis te kunnen kwijtraken?? Stuur a.u.b. per e-mail  antwoord.

 

 

 

 

 

 

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 30.09.2011 om 16:54 uur

Er wordt door ons een mail naar email adres gezonden.

gr

lucky_me schreef op 01.10.2011 om 09:16 uur

waarom mag dit niet op het forum? dit lijkt me nuttig voor meerdere personen.

ik vind dergelijke behandeling van problemen spijtig.

mvg

Luc

FransS schreef op 05.10.2011 om 19:23 uur

Hoi Klaas,

Nu ben je erg enthousiast te werk gegaan en alles nieuw aangeschaft ,maar is je Laptop wel sterk genoeg om het programma van Magix  VdLux MX aan te kunnen,want een Laptop is per definitie geen montage computer.

Maar ik kan het mis hebben laat eens weten wat de configuratie is van deze Laptop dan weten wij wat meer hier over te vertellen.

Grt. Frans S.