Ik heb geprobeerd vitascene V5 te gebruiken. Na invulling van de code ontving ik een mail met daarin de activerringscode. echter deze wordt niet geaccepteerdmet de melding ongeldige activeringscode. ik heb deze gecopieerd en geplakt .
Kijk eens bij: Effecten / Extra effecten / proDAD VitaScene V5pro. Als hier uw serienummer staat vermeld, dan is proDAD VitaScene algeactiveerd.
Zet een filmfragment op de tijdlijn en activeer deze en ga dan naar: Effecten / proDaD / proDad / Vitascene en klik daar op. Het Vitascene scherm wordt geopend.
Als op activeer klikt, dan ziet u dat deze reeds is geactiveerd door de fabrikant.
Ik heb het serienummer nogmaals ingevoerd en kreeg dit terug.
Hoi Rob, ik heb jouw oplossing nagekeken maar ik heb geen mogelijkheid om bij extra effecten Het programma te downloaden. en dus ook geen key in te geven. Het programma werkte wel maar in de menu\balk activeer het pramman activeren en dan de key ingeven krijg ik de melding ia al geactiveerd. Maar bij het gebruiken van het programma zijn er veel optie niet bereikbaar.
Mijn oplossing: ik heb het programma gedownload bij Prodad en daarna geinstalleerd. Ik krijg dan ook de melding dat de plugin voor magix en OFX geinstalleerd worden. Daarna activeringscode invoeren en de melding
Het klopt, ik was helemaal vergeten te vermelden, dat u eerst met vitascene-50-64bit.exe had moet downloadenbij proDaD en daarmee vitascene V5 moest installeren. De manier van installeren staat volgens mij in de opdrachtbevestigingsmail van Magix, die u hebt gekregen?