vermoedelijk een nieuwe methode van MAGIX, gezien de andere Mercalli producten waren gekoppeld (geïntegreerd) aan het programma vandaar een Standalone versie.
Nu is het ook in andere video/foto programma's van MAGIX te gebruiken.
Even een reactie op het bovenstaand antwoord. Mercalli V6 wordt door ProDaD Duitsland alleen als Standallone aangeboden. Het is geen vermoedelijke nieuwe methode van Magix Duitsland.
Ik wil wederom nog even op het bovenstaande antwoord reageren.
Het klopt, dat ik eind december 2020 Mercalli V4 geüpgraded heb naar Mercalli V5 Suite for Magix tegen een gereduceerde prijs. De rede hiervoor was, dat ik zowel de standalone als de plug-in versie wilde hebben.
Voor zover ik mij nog kan herinneren, werd bij VDL2021 premium Mercalli V5 Suite alleen de plug-in versie geleverd. Ik zou het niet weten of deze nu nog onder VDL2023 geïnstalleerd en geactiveerd zou kunnen worden. Maar goed, deze was na ontgrendeling in alle VDL's- en Photostory's versie te gebruiken.
Kan jij mij vertellen hoe ik weer een compleet V5 van Magix kan krijgen. Ik vermoed dat die versie ooit bij een upgrading is beschadigd. Zou dat kunnen?
Een waardebon met een G3-serienummer kunt / hoeft u maar een keer te activeren. Daarna ziet u bij download een serienummer staan. Dit kunt u gebruiken om Mercalli V5 te ontgrendelen.
Van de V5 heb ik geen G3 nummer meer. Kan ik die van een collegae filmer kopiëren? Of heeft u een andere oplossing? Ik heb wel een G3 nummer van NewBlue Stylizers 5 ultimate; dat nummer zal je niet bedoelen denk ik.
Dat nummer bedoel ik wel. Maar u schrijft, dat u mercallie V5 reeds hebt geïnstalleerd, dan is dit G3-serienummer gebruikt. Nee, u kunt het G3-serienummer van uw collegae filmer niet kopieren, omdat het naamsgebonden is en ook reeds is gebruikt, dat moet uw collegae filmer ook weten.
Dag Rob, ik ben lastig, ik weet het. Maar dit G3 nummer slaat op NewBlue Stylizers. Niet op effecten ProDad Marcalli V5. Mijn collegae kreeg met een soortgelijke klacht, beschadigde effecten ProDad marcalli V5 (plug-in) een nieuwe code toegestuurd. Zou dat bij mij ook kunnen?
Als moderator van dit forum kan ik u geen G3-serienummers geven. U moet zich wenden tot Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor.