Prodad Adorage in MAGIX Video deluxe MX Premium Speciale Editie hoe

Boeiski schreef op 28.05.2012 om 22:02 uur

Hoe kan ik in MAGIX Video deluxe MX Premium Speciale Editie (18) het effect van

Prodad gebruiken deze selecteerd maar 1 video of ik ze onder elkaar zet in de video timeline

of in elkaar laat lopen met las er is altijd hetzelfde filmpje in A en B bij prodad adorage

Dus het effect loop t niet over in het volgende filmpje.

Vast dank en groetjes,

Ron

Reacties

lucky_me schreef op 29.05.2012 om 04:25 uur

Hallo

volgende tutorial werd gemaakt door TheMagixfan voor versie 17 maar is ook toepasbaar voor VdlMx

mvg

Luc

anna-dewilde schreef op 29.05.2012 om 17:22 uur

Hallo ik werk ook met VDL MX Premium special editie, als ik zoals in het filmpje 2 scenes over elkaar schuif dan zie ik geen A/B maar een rechthoek met 4 vakjes in als ik daar op klik, linker of rechter muisknop staat er geen adorage transition tussen, wat moeten we doen om het effect dat Ron vraagt te bekomen, in VDL 16 Premiumlukt het wel

Groeten

Anna1945

Boeiski schreef op 29.05.2012 om 19:19 uur

Hoi Luc,

Bij VDL MX 18 vindt je dat niet terug op veld AB ook niet in dropdown menu, Prodad Adorage is alleen terug te vinden in het Tabblad Effecten aan de rechterzijde neven het preview scherm, als je er op klikt wordt deze  gelijk op gestart.

Vroeger zat het als als plugin in het dropdown menu maar nu niet meer.

Vast dank voor je Reactie,

Ron

lucky_me schreef op 29.05.2012 om 20:32 uur

Hallo allebei

1*Jullie hebben gelijk.Maar toch kan het nog, ik probeerde het. Je hebt 2 scenes op de tijdlijn staan en de tweede overlapt de eerste een beetje.

Nu ga je in de mediapool, tapblad overgangen. De voorlaatste is prodad adorage.Sleep de ganse map op de overgang in de tijdlijn . Onmiddellijk zie je weer de AB verschijnen. Rechtsklik daarop en kies instellingen. Vanaf hier werkt het weer zoals vroeger

2* ik ontdekte net dat wanneer je in het tapblad effecten,bij extra effecten, de plug-in manager opent en je voegt de beschikbare plug-ins toe. dan werkt alles ook weer zoals vroeger. Bij mij toch.

Succes

Luc

anna-dewilde schreef op 29.05.2012 om 22:37 uur

Bedankt Luc, ik heb het geprobeerd en het werkt perfect, hartelijke dank

Groeten

Anna

Boeiski schreef op 01.06.2012 om 07:59 uur

Bedankt Luc voor de ondersteuning, dit is de oplossing op mijn vraag.

Nogmaals dank,

Ron