Reacties

mi-bo schreef op 14.03.2019 om 14:41 uur

@Bofido

Beste Bofido.

Bij het installatie van Prodad Adorage krijgt U een optie om het o.a in MAGIX Video Pro X te installeren,en wordt het ook als Stand- alone op de Pc gezet.

Mvg

Michael.

Bofido schreef op 14.03.2019 om 15:04 uur

Het komt bij mij niet in de map.

Wel komen de andere programma's er in zoals Mercalli en het programma Cmos.

Die staan in de Map Prodad.

Alleen staat hij er jammer genoeg niet bij.

In welke map moet je hem zetten als je hem in Magix Pro X wil zien.

Bol schreef op 14.03.2019 om 21:52 uur

Hallo Don,

Een vraagje, hoe bent u aan Prodad Adorage 3.0110 gekomen. Met welk Magix programma is dit meegeleverd? Voor zover ik mijn kan herinneren is meegeleverd met VDL 2013 premium. Als u deze wilt installeren moet VDL 2013 installeren en dan Prodad Adorage 3.0. Maar of deze ook nog bruikbaar is in Pro X dat kan ik u niet zeggen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.03.2019, 22:02, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bofido schreef op 14.03.2019 om 22:06 uur

Heb ik een paar jaar terug gekocht voor Pinnacle maar dat Programma was een ramp.

Ik heb er toen vrij veel voor betaald

Nu heb ik Magix Pro en vandaar mijn vraag als ik het daar in kan gebruiken.

Bol schreef op 14.03.2019 om 23:03 uur

Hallo Don,

Daar zit volgens mij nu het probleem. Omdat je Prodad Adorage 3.0110 hebt aangekocht als een plug-in bij Pinnacle, dan is deze volgens mij niet te integreren in Magix Pro X. Ik adviseer je om contact op te nemen met Prodad Support: https://www.prodad.com/Contacting-proDAD-29758,l-us.html

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.03.2019, 23:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bofido schreef op 14.03.2019 om 23:26 uur

Ik heb er ook een magix bestand bij om hem in magix te gebruiken alleen mijn vraag is dan in welk bestand hij dan moet.

Bijvoorbeeld , ImportPlugins, TransitionPlugings over iets anders.

Het bestand is een bestand genaamt. Prodat_Adorage_md x 64.dll.

Zo zijn er meerdere bestanden voor verschillende programma's.

Het programma was toen nog vrij duur vandaar dat ik het ook graag gebruiken wil.

Het probleem is opgelost ik heb het in allebei Plug-ins gezet en daarna op nieuw opgestart en hij zit er nu keurig in samen met die andere prodad programma's.

Nog heel vriendelijk bedankt voor U Hulp dank daar voor.

MVG, Bofido.

Bol schreef op 15.03.2019 om 09:37 uur

Hallo Don,

Het doet mij deugd mij om te lezen, dat jouw probleem is opgelost en dat je de oplossing op het forum hebt geplaatst, zodat andere forumleden hier ook wat aan kunnen hebben.

Heel veel succes met het samenstellen van je films / projecten.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.03.2019, 09:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 15.03.2019 om 10:24 uur

@Bofido

Beste Don,

een goed bericht dat het U toch is gelukt zoals ik had omschreven dat via installeren het programma in MAGIX video Pro X te integreren.

Veel plezier met het gebruik van ProDad Adorage in MAGIX video Pro X 10.

Mvg

Michael

Bofido schreef op 15.03.2019 om 10:44 uur

Ja dank je wel maar alleen doet hij het helaas niet automatisch zelf.

Je moet het bestandje Magix wat er bij zit of van een ander programma wel zelf in de installatie map zetten zoals ik eerder omschreef anders ziet hij hem echt niet en dan heb jij hem ook niet in Magix Pro 10 zichtbaar.

En dat is wel jammer ik weet dat hij het automatisch toen wel deed bij Pinnacle.

Maar ja hij doet het nu in ieder geval prima.

Mvg.

Bofido.

Bol schreef op 15.03.2019 om 15:25 uur

Hallo Bofido,

Briljant👍 hoe jij jouw probleem hebt opgelost. Een vraagje van mijn kant, in welke map heb jij Prodat_Adorage_md x 64.dll naar toe gekopieerd?

Is dit de map?

Ik ga het morgen ook eens met mijn ProDaD programma's uitproberen. Ik laat het je weten of het mij gelukt is.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 16.03.2019 om 11:25 uur

@Bofido

Beste Bofido,

"Een vraagje ProDad Adorage 3.0110 heeft U dit met een serienummer".

Mvg

Michael

Wijziging i.v.m.meer info

Bofido schreef op 19.03.2019 om 12:55 uur

Goedemiddag Rob.

Ik was het hele weekend niet thuis vandaar dat ik dit nu pas lees.

Nee gewoon in Magix Pro X.

Hem openen en zoeken naar de map, ImageProcessingPlugings en ImportPlugings en TransitionPlugings.

Ik heb hem in alle drie gezet. Gewoon even kopiëren.

Daarna de computer op nieuw opstarten en hij staat in de Map Bij de andere programma's van Prodad.

Waarschijnlijk hoeft hij maar in een van de drie maar ik ben al lang blij dat hij er in staat.

Daarna kan je hem in Pro X gebruiken en als je hem dan gaat gebruiken dan vraagt hij om de code die je heb gekregen

Mvg

Bofido.

Bofido schreef op 19.03.2019 om 12:58 uur

Hallo Michael.

Zoals je in het bovenstaande al heb gelezen gewoon Magix opstarten en hem gaan gebruiken dan vraagt hij om jou code die je gekregen hebt.

Mvg

Bofido.

Bol schreef op 19.03.2019 om 13:24 uur

Hallo Bofido,

Bedankt voor je reactie, hoe je ProDad Adorage 3.0110 kan installeren. Dat je de code heb moeten ingeven, die je bij aankoop van Pinnacle hebt gekregen, is juist / correct. Je had ProDad Adorage 3.0110 reeds eerder al bij Prodad aangemeld, maar toen nog onder Pinnacle en nu onder Pro X.

De ProDaD programma's, die ooit meegeleverd zijn met de Magix programma's, die moet ik eerst installeren en vandaar uit de ProDaD producten.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.03.2019, 13:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 19.03.2019 om 13:30 uur

@Bofido

Beste Bofido,

Dank voor Uw feedback,

dit betekend dat U het pakket heeft gekocht met een serienummer en dat blijft altijd Uw eigendom.

In MAGIX als er via partnerschap een ProDad programma is geleverd ( meestal zonder serienummer en ge-integreerd ), is dit alleen en voor maar 2 jaar te gebruiken in dat MAGIX pakket .

Veel montage plezier met MAGIX in combinatie met ProDaD producten.

Mvg

Michael