Bij het installatie van Prodad Adorage krijgt U een optie om het o.a in MAGIX Video Pro X te installeren,en wordt het ook als Stand- alone op de Pc gezet.
Een vraagje, hoe bent u aan Prodad Adorage 3.0110 gekomen. Met welk Magix programma is dit meegeleverd? Voor zover ik mijn kan herinneren is meegeleverd met VDL 2013 premium. Als u deze wilt installeren moet VDL 2013 installeren en dan Prodad Adorage 3.0. Maar of deze ook nog bruikbaar is in Pro X dat kan ik u niet zeggen.
Daar zit volgens mij nu het probleem. Omdat je Prodad Adorage 3.0110 hebt aangekocht als een plug-in bij Pinnacle, dan is deze volgens mij niet te integreren in Magix Pro X. Ik adviseer je om contact op te nemen met Prodad Support: https://www.prodad.com/Contacting-proDAD-29758,l-us.html
Ik heb er ook een magix bestand bij om hem in magix te gebruiken alleen mijn vraag is dan in welk bestand hij dan moet.
Bijvoorbeeld , ImportPlugins, TransitionPlugings over iets anders.
Het bestand is een bestand genaamt. Prodat_Adorage_md x 64.dll.
Zo zijn er meerdere bestanden voor verschillende programma's.
Het programma was toen nog vrij duur vandaar dat ik het ook graag gebruiken wil.
Het probleem is opgelost ik heb het in allebei Plug-ins gezet en daarna op nieuw opgestart en hij zit er nu keurig in samen met die andere prodad programma's.
Nog heel vriendelijk bedankt voor U Hulp dank daar voor.
Het doet mij deugd mij om te lezen, dat jouw probleem is opgelost en dat je de oplossing op het forum hebt geplaatst, zodat andere forumleden hier ook wat aan kunnen hebben.
Heel veel succes met het samenstellen van je films / projecten.
Ja dank je wel maar alleen doet hij het helaas niet automatisch zelf.
Je moet het bestandje Magix wat er bij zit of van een ander programma wel zelf in de installatie map zetten zoals ik eerder omschreef anders ziet hij hem echt niet en dan heb jij hem ook niet in Magix Pro 10 zichtbaar.
En dat is wel jammer ik weet dat hij het automatisch toen wel deed bij Pinnacle.
Bedankt voor je reactie, hoe je ProDad Adorage 3.0110 kan installeren. Dat je de code heb moeten ingeven, die je bij aankoop van Pinnacle hebt gekregen, is juist / correct. Je had ProDad Adorage 3.0110 reeds eerder al bij Prodad aangemeld, maar toen nog onder Pinnacle en nu onder Pro X.
De ProDaD programma's, die ooit meegeleverd zijn met de Magix programma's, die moet ik eerst installeren en vandaar uit de ProDaD producten.
dit betekend dat U het pakket heeft gekocht met een serienummer en dat blijft altijd Uw eigendom.
In MAGIX als er via partnerschap een ProDad programma is geleverd ( meestal zonder serienummer en ge-integreerd ), is dit alleen en voor maar 2 jaar te gebruiken in dat MAGIX pakket .
Veel montage plezier met MAGIX in combinatie met ProDaD producten.