De problemen zijn na een upgrade van Magix Pro4 Suite naar Magix Pro6 Suite ontstaan . Er is ook een grote update geweest welke automatisch werd gedownload en geinstalleerd voor de Magix Pro6 Suite (ongeveer 2 weken terug).
Werk met de Windows 11 .
Intel Pentium i7 2.20Ghz processor met DDR 4 Ram. 8the Generatie .
De volgende problemen treden op :
1> Gebruik geluiden met de plug-in van Vita. Maar als ik het volume aanpas vb. hoger , dan valt die volume weer terug naar een laag niveau . Ook al zet ik dat slotje in zodra ik die plug-in sluit gaat dat weer volume omlaag ???
2> Heb een productie gemaakt van bijn 6 min. Onverwachts slaat het hele programa uit en ben alles kwijt,onlangs dat ik alles heb opgeslagen. Na elke wijziging sla ik dit direct op . Dit is compleet nieuw want voorheen is dit programma ook vastgelopen en als ik de computer weer laat opstarten is die productie wel aanwezig op mijn schijf . maar deze keer was alles weg !!! Bijna 6 uur aan gewerkt. !!!
3> Volgende wat er nu gebeurd is , ik heb diverse producties gemaakt en opgeslagen . Ik kan ze gelijk weer oproepen zonder probleem , -BAK, -VIP . Maar sinds kort krijg ik de melding dat als ik een productie oproep : kent het FORMAT niet en laad die vervolgens ook niet in Samplitude . Heb naar die opslag gekeken en zie dat die bestanden weldegelijk met de goede extensies zijn opgeslagen . Heb ze voorheen ook diverse keren weer opgeroepen en ze kwamen goed terug , maar nu weigert Samplitude dat met 2 producties?????
Mijn vraag is : Hoe los je dit op ???? want met de Magix Pro4 Suite had ik deze problemen niet ..