Hallo ,
in juli 2017 heb ik een volledige versie video deluxe premium 2017 online aangeschaft
gisteren heb ik dan via online actualisering deze geüpdatet naar versie 2018 en eveneens via hulp dan de extra inhoud geïnstalleerd.
momenteel kamp ik met 2 problemen
eerste probleem is wanneer ik een project op start waar ik mee bezig was krijg ik een foutmelding dat het noodzakelijk is om de mpeg4 codec main concept te installeren. Nochtans als ik kijk bij extra inhoud blijkt deze reeds geïnstalleerd te zijn , indien ik dan toch klik op installeren zou ik er voor moeten betalen ? indien ik via programma instellingen/import-export de favoriete codec op standaard zet krijg ik deze fout niet maar vermoed ik dat er dan met een minderwaardige codec gewerkt word ? met de vorige versie had ik dit probleem niet.
tweede probleem is dat ik bij de versie 2017 toen gratis het programma Vasco da gamma 9 hd essential bij gekregen had. Wanneer ik dit nu tracht op te starten krijg ik de melding "deze app kan niet worden uitgevoerd op uw pc" voor de update werkte dit nochtans ook normaal.
iemand enig idee ?
grtz Robin