Problemen met support

DMeer schreef op 12.02.2025 om 10:37 uur

Heb 6 februari een bestelling gedaan, kreeg geen bevestiging. Contact gezocht support en antwoord was dat de bestelling 2 a 3 werkdagen bedroeg. Nu zijn we onderhand 12 februari en nog geen bericht van verzending mogen ontvangen. Ook een replay naar support kreeg daar geen reactie meer op. En nu? Zie het al bij een eerder bericht, kan veel langer duren. Dat vind ik niet normaal, dan had ik het wel besteld bij Bol.com.

Reacties

SP. schreef op 12.02.2025 om 11:13 uur

@DMeer Postdienst in Duitsland was in staking. Dit zou een oorzaak kunnen zijn.

Postal Service in Germany was on strike. This might be a cause.

Bol schreef op 12.02.2025 om 11:48 uur

@DMeer

Beste D. Meer,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

....Heb 6 februari een bestelling gedaan, kreeg geen bevestiging. Contact gezocht support en antwoord was dat de bestelling 2 a 3 werkdagen bedroeg.... 

U schrijft, dat u geen bevestiging hebt gekregen. Bedoelt u dat u geen opdrachtbevestigingsmail terug hebt ontvangen van Magix? Kijk eens in uw Spam map. U kunt ook e.a. zien bij Mijn Account / Mijn Producten en op uw bankafschrift.

De MAGIX USB-video-omzetter wordt u dan toegezonden. Hoelang dit duurt, dat kunnen wij u als forumlid niet zeggen. Neem weer contact op met Magix en vraag nogmaals waar uw zending blijft. U kunt een mailtje sturen naar: infoservice@magix.net (vergeet niet uw bestelnummer te vermelden dat eindig op MXC)

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Aanvulling op: 12-02-2025 om 12:21 uur

Ook wanneer u bij Bol.com bestelt, is de levertijd 1 á 2 weken.

Laatst gewijzigd door Bol op 12.02.2025, 12:23, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-