Reacties

Bol schreef op 20.03.2019 om 21:53 uur

Hallo Bofido,

Dit is geen programmafout, maar wanneer je steeds opnieuw scant en er zijn geen nieuwe plug-ins gevonden, zal je steeds hetzelfde aantal plug-ins zien staan. Bij mij is dit nu 78 plug-ins Het aantal plug-ins kan per gebruiker verschillen, dit komt om de ene gebruiker meerdere plug-ins heeft aangekocht dan de andere gebruiker.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.03.2019, 21:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bofido schreef op 20.03.2019 om 22:12 uur

Dus dit blijft er altijd staan ongeacht als je de computer opnieuw opstart.

Het zal dan bij mij ook nog wel oplopen aangezien ik hem helemaal op nieuw opzet.

Kan ik trouwens nu even niet doen omdat hij aan een Back-up aan de gang is

Bol schreef op 20.03.2019 om 22:21 uur

Beste Bofido,

Zolang er geen nieuwe plug-ins zijn / worden geïnstalleerd, zal het getal altijd hetzelfde blijven bij een herstart van je PC. Een scan is altijd aan te raden, wanneer er plug-ins zijn toegevoegd. Doe je dit niet, dan zal je deze plug-ins waarschijnlijk niet terugvinden onder effecten.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 21.03.2019 om 11:22 uur

Hallo Bofido,

Fijn om te lezen, dat je met het antwoord te vrede bent. Even iets anders, vergeet niet het MainConcept te installeren en te activeren als je een Nvidia kaart gebruikt. Zet ook een vinkje bij: "Videoeffecten op GPU berekenen". Hierdoor wordt het exporteren / renderen versneld. Bij her-installeren en programma reset worden teruggezet op de standaardwaarden

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

Bofido schreef op 21.03.2019 om 11:50 uur

Heel vriendelijk bedankt.

Nou ja tevreden ik zal er genoegen mee moeten nemen maar ik vind het wel verwarrend.

Je zou zeggen naar een herstart is het weg maar het blijft dus.

Maar ja het is dan niet anders ik ben nu alles weer aan het installeren.

Ik probeer nu Vasco da Gamma HD Pro te installeren net zo als ik Adorage gedaan heb ook zichtbaar is in Pro X.

Mvg.

Bofido.

Bol schreef op 21.03.2019 om 15:42 uur

Hallo Bofido,

Je schrijft: "Je zou zeggen naar een herstart is het weg maar het blijft dus.". Dat had gekund. Als het bij een herstart niet meer zichtbaar zou zijn, dan zie je niet meer hoeveel plug-ins er op de PC geinstalleerd zijn / staan. Maar als je de zin goed leest, dan weet je dat er bv. 78 plug-ins zijn gevonden en dat bij een herstart van je PC het aantal nieuwe toegevoegde plug-ins dus bv. 5 plug-ins zichtbaar worden. Zelf vind ik het prettig om te weten, dat al mijn plug-ins nog aanwezig zijn. Zoals ik al eerder schreef, hoef je de scanfunctie alleen maar te gebruiken als je plug-ins hebt toegevoegd. (Prodad, NewBleu, Hitfilm etc...)

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.03.2019, 15:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Bofido schreef op 25.03.2019 om 13:58 uur

Nog ontzettend bedankt voor alle geboden hulp.

mijn probleem is eerst weer opgelost.

Sorry voor de late reactie maar ik was het weekend even weg.

Groet Bofido.