Dit is geen programmafout, maar wanneer je steeds opnieuw scant en er zijn geen nieuwe plug-ins gevonden, zal je steeds hetzelfde aantal plug-ins zien staan. Bij mij is dit nu 78 plug-ins Het aantal plug-ins kan per gebruiker verschillen, dit komt om de ene gebruiker meerdere plug-ins heeft aangekocht dan de andere gebruiker.
Zolang er geen nieuwe plug-ins zijn / worden geïnstalleerd, zal het getal altijd hetzelfde blijven bij een herstart van je PC. Een scan is altijd aan te raden, wanneer er plug-ins zijn toegevoegd. Doe je dit niet, dan zal je deze plug-ins waarschijnlijk niet terugvinden onder effecten.
Fijn om te lezen, dat je met het antwoord te vrede bent. Even iets anders, vergeet niet het MainConcept te installeren en te activeren als je een Nvidia kaart gebruikt. Zet ook een vinkje bij: "Videoeffecten op GPU berekenen". Hierdoor wordt het exporteren / renderen versneld. Bij her-installeren en programma reset worden teruggezet op de standaardwaarden
Je schrijft: "Je zou zeggen naar een herstart is het weg maar het blijft dus.". Dat had gekund. Als het bij een herstart niet meer zichtbaar zou zijn, dan zie je niet meer hoeveel plug-ins er op de PC geinstalleerd zijn / staan. Maar als je de zin goed leest, dan weet je dat er bv. 78 plug-ins zijn gevonden en dat bij een herstart van je PC het aantal nieuwe toegevoegde plug-ins dus bv. 5 plug-ins zichtbaar worden. Zelf vind ik het prettig om te weten, dat al mijn plug-ins nog aanwezig zijn. Zoals ik al eerder schreef, hoef je de scanfunctie alleen maar te gebruiken als je plug-ins hebt toegevoegd. (Prodad, NewBleu, Hitfilm etc...)