Met Magix Video de Luxe Premium 2021, was het geen probleem om met keyframes te werken. Sinds de 2022 uitvoering, is het een en al ellende !
Of het nu aan de laatste patches is te wijten kan ik niet beoordelen. Momenteel heb ik versie 21.0.1.116 er op staan.
Het probleem is als ik object A van keyframes voorzie, werkt het goed. Als ik daarna object B van keyframes voorzie worden er maar deels markeerpunten (vierkantjes) geplaatst.
Haal ik de effecten bij object A weg en probeer ik daar weer opnieuw keyframes te plaatsen met hetzelfde effect dat ik eerder gebruikte, dan worden nu ook maar deels markeerpunten geplaatst.
Verders valt het op dat effectcurven in vorige versies standaard gekleurd waren. Nu zijn alle effectcurves allemaal “wit” van kleur.
Ook waren de “effectcurven” in het object d.m.v. het “handje” op te pakken, om mutaties aan te brengen. Nu werkt dit helemaal niet meer, het handje zie je wel maar een markeerpunt op de curve aanbrengen werkt niet.
In onderstaande layouts is het verschil aangegeven.
m.vr.gr. Frits
object A van keyframes voorzien, alle "vierkantjes" zichtbaar
object A opnieuw van keyframes voorzien, er zijn maar twee "vierkantjes" te zien