Problemen met inloggen

Jan-vanThoor schreef op 26.01.2020 om 19:45 uur

Ik wil de website voor de tigste keer uploaden.

Ging tot nu toe altijd goed.

Nu komt bij het invoeren van het wachtwoord de mededeling :

xara hosting: niet gespecifificeerde HTTP-status code (404)

wat hier is hier ineens aan de hand.

Iedere keer als ik het goede wachtwoord ingeef komt deze mededeling.

Groetjes,

Jan van Thoor.

Reacties

mi-bo schreef op 26.01.2020 om 19:55 uur

@Jan-vanThoor

Beste Jan.

Is Uw email adres wel correct anders deze opnieuw invoeren en dan wachtwoord bekend bij XARA.HOSTING.

SC6

Met vriendelijke groet,

Michael

Jan-vanThoor schreef op 26.01.2020 om 19:59 uur

Michel,

Het e-mail adres staat al vanaf het begin ingevuld dus dat is goed.

Mijn wachtwoord klopt ook want dat heb ik ook nodig om in dit forum te komen.

Computer opnieuw opgestart en weer geprobeerd.

Zelfde resultaat

Als ik op wachtwoord vergeten druk komt hij met dezelfde mededeling.

Groetjes,

Jan.

Jan-vanThoor schreef op 26.01.2020 om 20:06 uur

Michel,

Ik constateer tevens als ik naar de website ga hij deze niet meer vind en komt met de mededeling nof found 404

Website is http://vgpssittard.xara.hosting/

groetjes,

Jan.

mi-bo schreef op 26.01.2020 om 20:37 uur

@Jan-vanThoor

Beste Jan.

Heeft U de eerste pagina wel index genoemd ,dit is erg belangrijk.

Met welke versie van MAGIX Webdesigner werkt U,is de upgrade niet verlopen???

Met vriendelijke groet,

Michael

Jan-vanThoor schreef op 26.01.2020 om 21:00 uur

Michel,

Ik werk met webdesigner premium.

Mijn eerste pagina heeft de naam index.

Wat bedoelt U met is upgrade niet verlopen.

Ik vind het vreemd dat als ik wil inloggen ik niet verder kom dan mijn wachtwoord en dan komt de mededeling.

Zal ik morgen magix maar eens benaderen.

Er is m.i. iets aan de hand met de overgang van de oude websitemaker naar webdesigner premium.

De oude website zit nog in de lucht maar is helemaal zwart.

Ik weet ook niet hoe ik die uit de lucht moet halen.

Groetjes,

jan.

 

mi-bo schreef op 26.01.2020 om 22:11 uur

@Jan-vanThoor

Beste Jan,

U schrijft over MAGIX Websitemaker daar heeft U een domeinnaam aan hangen,

Alleen als U Flash- Player op Uw Pc heeft staan kunt U het nog benaderen.

U heeft de website gemaakt met MAGIX Websitemaker helemaal leeg gemaakt.

Wat is nu de bedoeling gezien U http://vgpssittard.xara.hosting/ gebruikt wat een free versie(of beperkte submap ) is, om de Domeinnaam die met MAGIX Websitemaker is/ was gebruikt voor een website gemaakt met MAGIX Webdesigner onder een XARA account

Is dit tot zover correct,

Ik zie wel een reactie van U.

voordat ik verder ga ivm met uit de lucht halen van Website gemaakt met MAGIX Websitemaker,

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 26.01.2020 om 22:58 uur

Hallo Jan,

Volgens mij is dit uw site. http://vgpssittard.xara.hosting/vreugde.htm . Kan het zijn dat uw opgegeven internetlink niet volledig is, want ik mis bij u de toevoeging /vreugde.htm

Groet,

Rob

Aanvulling: 26-01-2020 om 23:30uur

Uw opgeven Website http://vgpssittard.xara.hosting/ werkt ook weer. Een goede kennis van mij, mailde mij: "Waarschijnlijk heeft de conversie van de Webspace van Website Maker naar Web Designer nu gewerkt."

Laatst gewijzigd door Bol op 26.01.2020, 23:30, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-vanThoor schreef op 27.01.2020 om 08:21 uur

@Jan-vanThoor

Beste Jan,

U schrijft over MAGIX Websitemaker daar heeft U een domeinnaam aan hangen,

Alleen als U Flash- Player op Uw Pc heeft staan kunt U het nog benaderen.

U heeft de website gemaakt met MAGIX Websitemaker helemaal leeg gemaakt.

Wat is nu de bedoeling gezien U http://vgpssittard.xara.hosting/ gebruikt wat een free versie(of beperkte submap ) is, om de Domeinnaam die met MAGIX Websitemaker is/ was gebruikt voor een website gemaakt met MAGIX Webdesigner onder een XARA account

Is dit tot zover correct,

Ik zie wel een reactie van U.

voordat ik verder ga ivm met uit de lucht halen van Website gemaakt met MAGIX Websitemaker,

Met vriendelijke groet,

Michael

 

Jan-vanThoor schreef op 27.01.2020 om 08:33 uur

Michel,

De site gemaakt met de websitemaker is nog steeds bereikbaar zij het dat hij zwart is omdat ik de inhoud gedelete heb.

Gisteravond heb ik op magix .com gekeken hoe ik die site helemaal kan verwijderen maar niks gevonden.

Wel zag ik dat ik het abonnement dat ik had vanwege de websitemaker kon opzeggen. Heb ik gedaan en men gaf aan dat dat dan op de oorspronkelijke datum juni 2020 zou gebeuren.

Vanmorgen zag ik tot mijn verbazing de website weer bereikbaar was en ook weer te uploaden.

Kan dat te maken hebben met het stopzetten van het abonnement van websitemaker?

Maar ik weet nog niet hoe ik de oude site www.magix.vanthoor.net/website uit de lucht kan halen.

De site van onze vereniging van gepensioneerden wordt bijna dagelijks geupdated. Je kunt je voorstellen dat ik vannacht slecht geslapen heb.

In ieder geval heel hartelijk dank voor je snelle reacties en hopelijk blijf ik de komende tijd verschoond van dit soort gebeurtenissen.

Groetjes,

Jan van Thoor.

 

mi-bo schreef op 27.01.2020 om 09:44 uur

@Jan-vanThoor

Beste Jan,

Dank voor Uw informatieve feedback.

Ja ik zie ook tot mijn verbazing dat http://vgpssittard.xara.hosting/ nu wel werkt.

 

 

Als U het wilt verwijderen, ga naar

Dan hier de gegevens in voeren.

Dan optie

dit open klikken als het goed is zal dit er staan www.magix.vanthoor.net/ dan optie verwijderen

Alles afsluiten en zal niet meer op de Site staan.

Heel veel plezier met het verder ontwikkelen van de zeer informatieve website.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

 

Jan-vanThoor schreef op 27.01.2020 om 10:03 uur

Michel,

Heb jouw advies opgevolgd.

Echter als ik website projecten open komt de mededeling "er zijn geen gepubliceerde websites dus komt er ook niets om te verwijderen".

En toch staat de website nog zwart op internet.

Groetjes,

Jan.

Bol schreef op 27.01.2020 om 10:07 uur

Aanvulling: 26-01-2020 om 23:30uur

Uw opgeven Website http://vgpssittard.xara.hosting/ werkt ook weer. Een goede kennis van mij, mailde mij: "Waarschijnlijk heeft de conversie van de Webspace van Website Maker naar Web Designer nu gewerkt."

Hallo Jan,

Bij een volgende keer, als u weer uw website gaat uploaden, is mijn advies, wacht een paar uurtjes rustig af. De conversie van de Webspace van Website Maker naar Web Designer hebt zijn tijd nodig en dit kan in uw geval langer duren dan dat u wenst of hoopt. Laat in ieder geval hierdoor uw nachtrust niet verstoren.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.01.2020, 10:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.01.2020 om 10:39 uur

@Jan-vanThoor

Beste Jan,

Dank voor Uw Feedback.

vreemd dat als U nog betaald heeft tot juni 2020 dat U niet meer bij Uw website kunt komen,

@Jan-vanThoor

als U FTP geheugen open klapt staat hier wel Uw eigen email adres dan kunt U aangeven geen toewijzing

en anders kan ik voor U geen andere oplossing bedenken,

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aangebracht ivm meer info

 

 

Bol schreef op 27.01.2020 om 10:40 uur

Hallo Jan,

Zo te zien, werkt uw Website naar behoren.

Helaas, kan ik u niet zeggen waarom u uw Website op het internet, alleen voor u, zwart is. Het kan zijn, dat u gisteren iets niet goed gedaan hebt. Maar wat???

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.01.2020, 10:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.01.2020 om 11:08 uur

@Jan-vanThoor

Beste Jan,

als u zelf kijkt op http://www.vanthoor.magix.net/ ( mijn album ) dit is nog wel actief.

Dit kan U zelf alleen maar verwijderen,

Sc6

Michael

Bol schreef op 27.01.2020 om 11:16 uur

Hallo Jan,

Als ik het goed begrepen heb, wilt u uw website niet verwijderen, maar gewoon nieuwe gegevens uploaden. U wilt tenslotte een goed werkende Website krijgen. Als dat zou is laat het mij weten. Dan zou ik eventueel voor u opnieuw adviezen vragen bij mijn kennis.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.01.2020, 11:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-vanThoor schreef op 27.01.2020 om 11:19 uur

Ja Rob, ik wil van de website magic.vanthoor.net/website af maar weet niet hoe.

Groetjes,

Jan.

Bol schreef op 27.01.2020 om 13:23 uur

Hallo Jan,

Kan het zijn, dat u ten tijden van het aanmaken van http://www.vanthoor.magix.net/ (mijn album) een ander emailadres en / of wachtwoord hebt gebruikt.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.01.2020 om 13:47 uur

Hallo Jan,

Als u het wachtwoord niet meer weet, klik dan op wachtwoord vergeten. zie ook eens https://www.magix-online.com/nl/hulp-support-magix-domein-e-mail-service/faq.3211.html

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-