Problemen met het importeren van m2ts bestanden

Danny89 schreef op 01.02.2011 om 17:57 uur

Hallo,

Allereerst zal ik mij even voorstellen, ik ben Danny uit Dordrecht. Mijn hobby's zijn voornamelijk muziek, films en 'photoshoppen'.

Sinds lange tijd gebruik ik de Magix paketten om mijn fotoseries te bewerken en er zo een dvd te maken voor op de tv. Onlangs heb ik Magix foto's op cd & dvd 9 deluxe gekocht. Een van de belangrijkste redenen om deze aan te schaffen was de ondersteuning voor HD-video's en Dolby Digital 5.1 ondersteuning (AC3).

Echter nu heb ik het volgende probleem.
De bedoeling is om een aantal introfilmpjes toe te voegen aan de fotoserie voordat deze begint. Dit zijn de welbekende filmpjes van onder andere THX en Dreamworks.
Deze filmpjes zijn gedownload als .m2ts bestanden. Het importeren gaat perfect en de video loopt vlekkeloos, echter er zit geen geluid bij! Er is wel een geluidsspoor aanwezig maar deze is volkomen blanco en zit geen teken van leven in. Het lijkt erop dat magix het geluidsspoor niet meeïmporteerd. Bij het importeren van andere bestandsformaten gaat het wel goed, echter zodra het om een HD videoformaat gaat (m2ts, etc.) krijg ik geen geluid.

Iemand enig idee wat hier het probleem zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!

GR.
Danny

Reacties

mi-bo schreef op 01.02.2011 om 18:05 uur

Beste danny

het antwoord is een beetje vervelend maar foto op cd//dvd de luxe 7, is een pakket dat al 3 jaar oud is en ondersteunt geen m2ts of te wel avchd//hdd

vandaar dat je wel beeld en geen geluid krijg, sorry

succes.

Danny89 schreef op 01.02.2011 om 18:44 uur

Beetje slordig foutje maar het gaat hier om foto op cd & dvd 9 Deluxe.

Bedankt voor de reactie! Misschien dat je nogmaals wilt reageren maar nu mbt tot versie 9?

Bedankt!

Beste danny

het antwoord is een beetje vervelend maar foto op cd//dvd de luxe 7, is een pakket dat al 3 jaar oud is en ondersteunt geen m2ts of te wel avchd//hdd

vandaar dat je wel beeld en geen geluid krijg, sorry

succes.