Geachte mevrouw, mijnheer,
Ik heb eigenlijk twee vragen, voor mijzelf en mijn vriendin.
Ik had samen met mijn vriendin reeds Magix foto's op cd 4, waren hier tevreden over geen problemen.
Toen heb ik voor mijzelf en voor mijn vriendin 2 x Magix foto's op cd 9 gekocht.
Hier hebben we alletwee problemen mee.
Ik heb een desktop PC met Windows XP met slechts 768 mb RAM geheugen en een oudere cd brander
AOpenCRW 240 CD-R/RW drive. Vlak voor het branden begint krijg ik een foutmelding met iets als Access Violation. Als ik door wil ga krijg ik de kreet "Het wordt aanbevolen het programma af te sluiten, aangezien het niet stabiel is" Als ik zoals aanbevolen een backup gebruik of ik ga door met branden, in alle gevallen gaat het branden mis. Soms kan de cd helemaal niet afgespeeld worden en soms wel, maar met lelijke fouten o.a. storingen en gekleurde blokjes (foute pixels?).
Mijn vriendin daarintegen heeft weer problemen met het geheugen.
zij heeft een Laptop pas nieuw met Windows 7 en 4 Gig. RAM geheugen, maar krijgt bij het laden van de foto's cq video de kreet er is onvoldoende geheugen aanwezig.
Heeft u een idee of oplossing voor deze twee problemen, of desnoods in welke richting ik hiervoor moet zoeken.
vast bedankt,
Wim Otten