problemen met audio . versie 2016

H-Aarts schreef op 06.01.2022 om 10:40 uur

ik ben begonnen met het programma op de laptop met windows 10. Wanneer ik mijn geschoten films plaats in een project heb ik geen geluid. De opnames met telefoon wel (mp4) geluid, maar die van mijn camera (mts) geeft geen geluid.

Terwijl op mijn desktop, alles goed werkt.

Weet iemand de oorzaak??

Reacties

mi-bo schreef op 06.01.2022 om 10:45 uur

@H-Aarts

Beste H,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Converteer Uw MTS bestanden met Handbrake. fr ( een gratis programma) naar Mp4 en het probleem is opgelost

Sc6

Blijf gezond en een Covid-19 ( Omikron, flurona) vrij 2022

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 06.01.2022 om 12:56 uur

Hallo @H-Aarts.

Omdat Microsoft Windows 7 niet meer ondersteund hebt Magix Duitsland na een update in oktober 2020 van VDL2021 en Pro X12 het volgende gedaan:

  • verwijderd: "Uitgebreid audiopakket"
  • verwijderd: AC-3 import/export op Windows 7 en 5.1 Surround export op Windows 8/10)
  • verwijderd: Importeren/exporteren van bestanden via "MAGIX Intermediate codec"

Door Video Deluxe 2016 opnieuw te installeren, kunt u het uitgebreid audiopakket helaas niet meer downloaden en installeren vanaf de server van Magix.

U mist nu twee audiobestanden, namelijk:

  • mx_dec_dd_audio_sse_x64.dll
  • mx_enc_dd_audio_x64.dll

Als u mij via een persoonlijk bericht een email-adres geeft, dan zal ik u deze bestandjes via WeTransfer toe mailen.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.01.2022, 12:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

H-Aarts schreef op 09.01.2022 om 17:17 uur

Pracht oplossing. .

mi-bo schreef op 09.01.2022 om 17:37 uur

@H-Aarts

Beste H.

Wat is precies de "pracht oplossing."

Als U dit omschrijft op het Forum, kunnen lezers/gebruikers die het zelfde probleem hebben hier gebruik van maken.

Sc6

Blijf gezond en een Covid-19 (omikron, flurona)vrij 2022

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 09.01.2022 om 17:42 uur

@H-Aarts

Hallo Henk,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u de toegestuurde audio DLL bestanden naar de juiste map hebt gekopieerd, u weer audio hebt. Bedankt voor uw terugkoppeling.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-