Problemen file laden

patrick-splinter schreef op 29.03.2017 om 14:31 uur

Als ik een file laad van een mijn drone een dji mavic pro dan stopt het programma en start opnieuw op. Als de file eerst converteer in adobe encode dan doet hij het wel. Ik heb tegen betaling de mp4 codec geinstalleerd maar zelfs dan stopt het programma. Weet iemand wat ik kan doen?

Het is trouwens absurd dat je Magix niet telefonisch kan bereiken hiervoor of een mail kan sturen.

Reacties

mi-bo schreef op 29.03.2017 om 16:10 uur

Patrick,

Om als Freaken op dit Forum een goed antwoord te geven, voor alle duidelijkheid, met welk MAGIX product werkt je, gezien er met Adobe geconverteerd wordt

gr

Michael

patrick-splinter schreef op 29.03.2017 om 16:39 uur

Magic video de luxe. .. probleem ligt echt aan Magic want als ik met Hitfilm 4 de files laad gaat het prima..

patrick-splinter schreef op 29.03.2017 om 16:41 uur

Video de luxe plus en heb de extra mp4 codec bijgekocht

mi-bo schreef op 30.03.2017 om 09:18 uur

Hallo Patrick,

Er is nog niet omschreven met welke versie van MAGIX videoDeLuxe er gewerkt wordt, Is het een koop versie ( winkel ) of een online download versie.Een project dat in Adobe is geconverteerd zal niet in MAGIX vdl plus werken gezien er verschillende codexen zijn gebruikt.

gr

Michael

patrick-splinter schreef op 30.03.2017 om 10:11 uur

Denk niet dat begrijpt wat ik bedoel. Juist als het geconverteerd is in adobe doet de file het wel. Als het direct uit de drone geladen wordt doet hij het niet en sluit het programma af en start opnieuw op terwijl het een gewoon mp4 bestand is dat het bij alle andere programma's wel doet. Zoals op Windows movie maker, Hitfilm 4 en Adobe première.. Ik heb het programma gedownload met alle content en de extra mp4 codec gekocht en ingesteld.. Bedankt alvast voor het meedenken.

patrick-splinter schreef op 30.03.2017 om 10:13 uur

Ik wil graag 4k beelden bewerken met Magix. Maar zelfs full hd in 1080 en 720 pakt het programma niet..

mi-bo schreef op 30.03.2017 om 10:54 uur

Patrick,

met MAGIX vdl kan na aankoop van een codex voor €4,99 ook 4K beelden worden ingeladen en bewerkt.

dat 1920:1080 of 1440:1080 en 720:576 niet werkt zal te maken hebben met een niet goed geregistreerd MAGIX product.

gr

Michael

patrick-splinter schreef op 30.03.2017 om 11:24 uur

Nou ik heb de codec gekocht geladen geregistreerd . In instellingen de standaard codec veranderd naar de gekochte codec. Het probleem is ook alleen bij de files die direct uit de drone komen en niet bijv uit een action camera of telefoon. Maar als de files niet goed zijn moeten ze ook niet werken bij andere programma's. En om nu elke file te converteren.... dan ben ik 6 uur bezig om 5 min film te maken.

Kees-Haremaker schreef op 07.07.2017 om 13:56 uur

Hallo Patrick, je kan denk ik beter de film uit de drone even opslaan in de projectmap voordat je Magix opstart, wellicht is het NTSC i.p.v. PAL, daarna de film converteren met behulp van het freeware programma Wondershare, maar er zijn ook anderen
Kijk ook even in de laatste tab van het instellingen window op te roepen door de toets 'Y' te bedienen zie plaatje

zoek maar op internet
Mvg Kees