Problemen bij kopieeren van video-effecten in Video Pro X7 (bug?)

Marc1964 schreef op 02.12.2015 om 15:46 uur

Hallo, voordat ik het probleem meld bij magix wil ik eerst zeker weten of het een fout in het programma is, en of jullie dus hetzelfde probleem ervaren:

a) Ik heb 2 video objecten geplaatst op de tijdslijn

b) In het eerste video object stel ik de volgende effecten in:

- Camera/Zoom beweging

- Witbalans

c) Nu kopieer ik de video effecten van het eerste object naar het tweede object, MAAR ik selecteer ALLEEN witbalans (aanvinken)

d) Bij het invoegen van de video effecten op het tweede object, voegt het programma OOK de camera/zoombeweging in. Terwijl ik die NIET had geselecteerd bij het kopieeren.

Reacties

RiViS schreef op 02.12.2015 om 16:16 uur

Hallo Mark,

Bij mij treedt het zelfde verschijnsel op.

Ik heb het ook nog even uitgeprobeerd in 2 andere Videbewerkingsprorammas (VdL 2015 en 2016), in Vdl2015 gaat het goed, in VdL2016 gebeurt het zelfde als in ProX7.

Inmiddels heb ik Magix op de hoogte gesteld, ik stel voor even hun reactie af te wachten.

groet,

Rijk

Marc1964 schreef op 02.12.2015 om 17:02 uur

Thanks Rijk

RiViS schreef op 03.12.2015 om 10:45 uur

Bij Magix is het nu ook gereproduceerd en doorgegeven als bug-report aan de ontwikkelafdeling. We moeten nu afwachten of het bij de eerstvolgende patch kan worden meegenomen.

groet,

Rijk

Marc1964 schreef op 27.01.2016 om 10:20 uur

Hallo Rijk, Heb jij inmiddels nog iets (meer) gehoord van Magix?  De bug is  bijna 2 maanden geleden door gegeven, en het probleem loopt me nog steeds voor de voeten. En nog steeds geen nieuws over een patch.

Ben benieuwd. Gr. Marc

Marc1964 schreef op 14.03.2016 om 14:25 uur

Rijk, heb jij iets gehoord?  De reden dat ik het jou vraag is omdat jij de bug hebt doorgegeven en ik dus verwacht dat jij van Magix terugkoppeling ontvangt. Het is inmiddels 3,5 maand geleden.  Ik heb ook de bug door gegeven, maar voor mij wordt er geen support-ticket aangemaakt, omdat ze zeggen dat het al een bekend (en door gegeven) probleem is. Maar zicht op een oplossing?

RiViS schreef op 14.03.2016 om 16:36 uur

Nee, niets gehoord, Marc, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat ook niet. We zullen "gewoon" de eerstvolgende patch moeten afwachten en dan hopen dat de oplossing er bij is. Hou jij zelf ook in de gaten of er een actualisatie beschikbaar is (via Hulp)? 

groet,

Rijk