Probleem met .mvp

w-hove schreef op 06.06.2024 om 14:21 uur

VDL 2025. hardware HP-Z1, Windows 11. Vanochtend bleek dat alle instellingen naar de standaardinstellingen (door Magix?) teruggezet waren. Toen bleek ook dat mijn laatste MVP bestand/film waar ik gisteren nog aan gewerkt heb niet herkend wordt of te openen is. Ik kan geen oplossing vinden. Graag iemands suggestie.

Reacties

Bol schreef op 06.06.2024 om 15:53 uur

@w-hove

Hallo Willem,

.....Vanochtend bleek dat alle instellingen naar de standaardinstellingen (door Magix?) teruggezet waren.... 

Waaruit maakt u de conclusie dat alle instellingen teruggezet zijn op de standaardwaarden? Kan het zijn dat u VDL2025 geüpdatet naar versie 24.1.1.199?

Het kan ook zijn, dat het MVP projectbestand corrupt is geraakt tijdens het wegschrijven. Een MVP projectbestand bevat alleen maar verwijzingen, geen fysieke bestanden.

Om de 10 minuten wordt er automatisch een back-up gemaakt.

Kijk eens of u een back-up bestand terug op de tijdlijn kan zetten. Ga hiervoor naar: Bestand / Back-up-project laden (sneltoetsen Ctrl+Shift+O)

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 04.08.2024 om 22:27 uur

Hallo Willem als ik jou vraag lees dan denk ik dat je je project niet in één map hebt gezet en aangewezen met de toets 'Y' dus is het .mvp bestand daar ook niet in omdat je bij de eerste opslag niet de projectmap heb aangewezen.
Trouwens zoals Rob ook vaak aangeeft dat het .mvp bestand geen video beeldden bezit maar alleen verwijzingen, daarom is het van belang dat je voor ieder verschillende projecten dan ook eerst een andere map in te stellen b.v. project vakantie 2024 in een map die zo genoemd wordt en b.v. verjaarsfeestje in aan geheel aandere map met die naam en dan met toets 'Y ' dit ook in ste stellen.
Succes Kees