Probleem met magix videodeluxe 16 Plus - starten vanaf positie

otters schreef op 22.04.2012 om 12:57 uur

Tijdens het videobewerken werkte alles eerst perfect ! maar nu is het probleem plots (waarom weet ik niet) dat telkens als ik wil previewen en ik op de spatie druk de film compleet van het begin start telkens weer, ook al staat de marker op het punt dat ik aan het bewerken ben , b.v. 20 minuten of zo 

dat houd dus in dat ik nu eerst telkens 20 minuten moet gaan kijken tot ik op het punt kom dat ik aan het bewerken ben en dan pas de aanpassingen kan zien, dat schiet echt niet op.

ik wil dat als ik op de spatie druk dat hij begint vanaf  het punt dat ik in de film geselecteerd heb en aan het bewerken ben, en dat doet hij niet hij begint telkens compleet helemaal vanaf 0 seconden vanaf het begin !!!

heeeeelp mij !!! hoe los ik dit op waar kan ik dat instellen ? ben al dagen aan het zoeken !!!

Reacties

Cinecor schreef op 22.04.2012 om 16:20 uur

De afspeelmarker in de arrnger kan op twee manieren worden ingesteld. Zie Instelingen>op tabblad weergave bij "arranger" kan een vinkje worden geplaatst bij "Spatiebalk stopt op, ...enz"  Een beetje ongelukkig aangeduid dat wel, want de spatiebalk beweegt niet en kan dus ook niet stoppen. Maar ja...

Overigens kan je de marker natuurlijk altijd met de muis verslepen, je hoeft geen 20 minuten af te spelen zoals je schrijft.