Programma magix video de luxe plus gekocht met 64 bitsbesturing maar installeren lukt niet. Geeft foutmelding dat dit product voor 64bitsbesturing is. Ik heb windows 7 met 32 bitsbesturing.Is hier een oplossing voor om dit te installeren?
Je zal wel begrepen hebben, dat ik met Windows X 64bits, alle versies van Windows bedoelde. Dus Windows 7, 8.0, 8.1 en 10. Het is jammer, dat je niet eerst de VDL trailversie hebt gedownload en geïnstalleerd. Volgens mij kan je gebruik maken van de 14 dagen geld retour. Kijk even onderaan in je aankoopmail, volgens mij staat daar hoe je het geld terug kan vragen. Je zou ook eventueel een mailtje kunnen sturen naar: https://support2.magix.com/customer/index.php
Volgens mij hoef je de boel niet terug te sturen, ook al is VDL 2019 reeds geactiveerd en geregistreerd. Er staat: "Je heb het recht om binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen de overeen komst te herroepen". Zie afbeelding
Ik denk, dat bij een herroeping van de aankoop, Magix gewoon de serienummers blokkeert.
Maar goed dit is niet nu niet meer aan de orde, want in een PB heb je aangegeven VDL 2019 op een 64 bits laptop te hebben geïnstalleerd.
Ik wens je heel veel succes met het samenstellen van je films.