Reacties

Bol schreef op 25.01.2019 om 15:16 uur

Hallo Rene,

VDL 2019 kan je niet installeren onder Windows 7 32bits. Er zijn geen oplossing hiervoor, tenzij je een windows X 64bits installeert.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.01.2019, 15:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rene-Spoelstra schreef op 25.01.2019 om 15:38 uur

Hallo Rob. Bedankt voor je reactie. Heb dus de verkeerde versie gekocht. Dacht dat ie ook voor windows 7 geschikt was. Weggegooid geld dus. Jammer.

mi-bo schreef op 25.01.2019 om 16:04 uur

@Rene-Spoelstra

Beste Rene.

MAGIX video Deluxe 2019 werkt perfect met Windows 7 maar wel onder 64 Bits.

Mvg

Michael

Bol schreef op 25.01.2019 om 16:33 uur

Hallo Rene,

Je zal wel begrepen hebben, dat ik met Windows X 64bits, alle versies van Windows bedoelde. Dus Windows 7, 8.0, 8.1 en 10. Het is jammer, dat je niet eerst de VDL trailversie hebt gedownload en geïnstalleerd. Volgens mij kan je gebruik maken van de 14 dagen geld retour. Kijk even onderaan in je aankoopmail, volgens mij staat daar hoe je het geld terug kan vragen. Je zou ook eventueel een mailtje kunnen sturen naar: https://support2.magix.com/customer/index.php

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.01.2019, 16:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 25.01.2019 om 18:24 uur

Hallo Rene,

Hier nog een aanvulling. Ga naar: https://www.magix.com/nl/algemene-voorwaarden/ en ga naar: § 3b VERKLARING OMTRENT HERROEPING VOOR GEBRUIKERS BIJ KOPEN OP AFSTAND.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.01.2019, 18:27, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Rene-Spoelstra schreef op 26.01.2019 om 09:53 uur

Hallo Rob. Zou ik de boel nog wel terug kunnen sturen?Heb mij al aangemeld en validatie gedaan bij Magix.

Gr. René.

Rene-Spoelstra schreef op 26.01.2019 om 09:54 uur

Michael ook bedankt voor je bijdrage. Gr. René

Bol schreef op 26.01.2019 om 11:00 uur

Hallo René,

Volgens mij hoef je de boel niet terug te sturen, ook al is VDL 2019 reeds geactiveerd en geregistreerd. Er staat: "Je heb het recht om binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen de overeen komst te herroepen". Zie afbeelding

Ik denk, dat bij een herroeping van de aankoop, Magix gewoon de serienummers blokkeert.

Maar goed dit is niet nu niet meer aan de orde, want in een PB heb je aangegeven VDL 2019 op een 64 bits laptop te hebben geïnstalleerd.

Ik wens je heel veel succes met het samenstellen van je films.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-