Pro X16 geinstalleerd, Effecten, Sjablonen, etc... niet zichtbaar.

OudjeO schreef op 05.07.2024 om 16:50 uur

Goedemiddag,

Zojuist de Video ProX15 ge-update met de 16. Helaas blijft de rechterkant (bovenin helemaal leeg) dus Effecten, Sjablonen, Audio, Store en Magix Hub zijn niet zichtbaar.

Na de installatie komt de tekst: in deze volledige versie kunt u naderhand de complete programma inhoud downloaden.

Hier snap ik niet wat je dan nog moet doen. Ook bij het scherm selecteer de onderdelen die u nu wilt installeren staan lege vakjes

waar je geen V in kan geven, ook staat er al een datum achter dat het reeds geinstalleerd is. met de datum van vandaag ???

In de Video Pro X15 was alles gewoon zichtbaar en deze werkte goed.

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen zodat alles weer gaat werken.

Alvast bedankt.

Ps: alles al een keer verwijderd, daarna weer de 15 er opgezet en de 16 daar over heen met de update

Met vriendelijke groet,

Martin

Reacties

Bol schreef op 06.07.2024 om 11:50 uur

@OudjeO

Hallo Martin,

Om bij het laatste te beginnen, u kunt na verwijdering van Pro X15 direct Pro X16 installeren met de verkregen programma downloadlink die staat in uw opdrachtbevestigingsmail.

Ik ga ervanuit dat u dit bedoelt met: "Helaas blijft de rechterkant (bovenin helemaal leeg) dus Effecten, Sjablonen, Audio, Store en Magix Hub zijn niet zichtbaar."

Als dat zo ik, doe dan eens het volgende. Ga naar Hulp / Lokale store-inhoud wissen. Pro X16 wordt opnieuw opgestart en de Store inhoud wordt opnieuw ingelezen.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Aanvulling op: 06-07-2024 om 12:46 uur

....Na de installatie komt de tekst: in deze volledige versie kunt u naderhand de complete programma inhoud downloaden......

  • Vink nu het vakje aanΒ "Dit bericht niet meer weergeven"
  • klik vervolgens opΒ "Later".
  • Daarna zie je dit venster niet meer als je het programma herstart

Laatst gewijzigd door Bol op 06.07.2024, 12:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

OudjeO schreef op 06.07.2024 om 13:30 uur

Hallo Rob, dank je wel voor de info. we dit gedaan en alles doet het nu.

Na telefonische hulp van een vriend bleek dat wij ook in het vak Venster - de Mediapool moesten aanvinken.

We zullen na het opstarten ook het V bij "Later" aanvinken

Dank je wel voor de hulp, we zijn erg blij dat we nu kunnen starten met o.a. A1 πŸ‘πŸ‘

Met vriendelijke groet,

Martin

Bol schreef op 06.07.2024 om 14:39 uur

@OudjeO

Hallo Martin,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Bedankt πŸ‘voor uw terugkoppeling.

Nu ik precies weet wat er bij u aan de is / was. Dan is dit heel makkelijk op te lossen. U kunt met de sneltoetsen Shift+P!! de Mediapool aan- en uitzetten.

Succes met het samenstellen van uw filmproducten en de functie: A.I.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Aanvulling 06-07-2024 om 15:27 uur

Als u ooit nog eens problemen krijgt met bepaalde vensters, druk dan op "F9" toets en alle vensters worden teruggezet op de standaardwaarden.

Laatst gewijzigd door Bol op 06.07.2024, 16:33, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-