previewmonitor gespiegeld.

hans45 schreef op 22.05.2017 om 11:19 uur

Vorige maand heb ik een nieuwe versie van Phote Story deluxe aangeschaft omdat ik een probleem had met de eerste uitgave van Video deluxe waarbij de afbeelding en twee,n werd weergegeven ( links en rechts )inn de beschrijving kan ik niets terug vinden hoe dit beeld in een beeld kan worden weer gegeven.alle scenes werden . In het story bord modus werden de beelden wel correct weer gegeven.Helaas,na het verwijderen van de eerste versie Photo story de luxe en het kopen van een nieuwe versie New Including UPDATE SERVICE blijft het het zelfde beeld zich voor doen. Hierbij de serie versie - nummers van beide gekochte producten. Eerste versie: MAGIX photostory De luxe P3-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

laatse gekochte Photo story de luxe P3xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Graag Uw hulp in de deze

Reacties

hans45 schreef op 22.05.2017 om 11:22 uur

He4 gaat dus om het story board modus wat het beeld in twee weergeeft.😨Dank jullie wel

mi-bo schreef op 22.05.2017 om 12:59 uur

Hallo Hans.

Om misbruik te voorkomen heb ik als moderator de serienummers bij je vraag verwijderd

In MAGIX vdl is het wel mogelijk om 2 beelden naast elkaar te krijgen in de tijdlijn modus, in MAGIX Photo Story deLuxe niet zover mij bekend is, na het installeren van het programma is ook via hulp online actualiseren gedaan. gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 22.05.2017 om 14:36 uur

Hallo Hans,

Ik heb het vermoeden dat de side-by-side-weergave staat aangevinkt. Klik op de drie puntjes rechts onderin van het previewvenster en zet deze op "geen stereo".

Succes,

Rob

hans45 schreef op 23.05.2017 om 18:13 uur

Beste Rob . Hoe simpel kon het zijn.Inderdaad .Site-by site. Je heb mij blij gemaakt.😂😂

Voormalige gebruiker schreef op 23.05.2017 om 19:44 uur

Hallo Hans,

Hoe simpel kan het zijn? Dit is een relatief begrip. Je moet het maar weten.👍👍

Groet,

Rob