Presentatiemodus activeren

c.a.-hoekstra schreef op 31.12.2023 om 15:24 uur

Photostory deluxe 2024. Windows 11 Home 64bits, 2 monitoren Iiyama 2283 en 2294, Intel UHD Graphics 730, i5-13400, 2,5 Ghz, werk geheugen 2x 16GB.

In de Intel app en Windows beeldscherminstellingen zijn beide monitoren zichtbaar en functioneren.

Na het activeren van de Presentatiemodustoets staat in het tabblaadje enkel Monitor 1 genoemd. Na deze te activeren wordt monitor 2 zwart en gaat het monitorvenster in het programma op monitor verder in lage modus. Na deactiveren van de presentatiemodus keert monitor 2 weer terug en gaat het presentatiescherm op monitor 1 weer in juiste modus verder.

Wordt Monitor 2 niet herkend of is er een instelling niet goed?

Reacties

Bol schreef op 02.01.2024 om 22:28 uur

@c.a.-hoekstra

Hallo C.A. Hoekstra,

Het volgende staat op blz.139 van Photostory 2024 handboek. U kunt het handboek downloaden via Hulp / Gebruiksaanwijzing(PDF) downloaden.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

c.a.-hoekstra schreef op 03.01.2024 om 11:56 uur

Beste Rob, was het maar zo simpel. Ik gebruik monitor 1 als werkscherm. Na het indrukken van de presentatiemodusknop staat in het pop-up-venstertje alleen monitor 1 aangegeven en geen monitor 2. Als ik deze toch benoem, gaat monitor 2 op zwart en speelt de slideshow in slechte kwaliteit af op de videomonitor op monitor 1. Monitor 2 blijft zwart. Na het deactiveren komt monitor 2 weer terug en wordt de videomonitor op monitor 1 weer scherp. Wat nu? m.vr.gr. Cees Hoekstra

Bol schreef op 03.01.2024 om 14:46 uur

@c.a.-hoekstra

Hallo Cees,

Als ik de instructies lees, zou het simpel moeten zijn. Helaas kan ik het niet uitproberen, omdat ik wegens ruimte gebrek géén tweede scherm kwijt kan. Mijn advies u is om uw probleem voor te leggen aan Magix Support. Ga hiervoor naar:

  • MAGIX Helpcentrum
  • klik op E-mail verzenden.
  • Vul nu de benodigde gegevens in
  • Beschrijf uw probleem zo uitvoerig mogelijk

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-