Als u Video Deluxe 2019 plus opnieuw installeert en u updateservice datum is verlopen, dan wordt er bij herinstallatie alleen de basisversie geïnstalleerd.
Ik heb ook web designer premium 18, en deze komt iedere keer met de melding in beeld, er is een nieuwe versie, en dan komt hij met nu installeren, ik klik op starten, en dan gebeurd er niets, en dit proses blijft maar door gaan!
Dit gaat maar niet weg update steeds van 180.12.13
MAGIX Web Designer Premium 18.5.0.63630 DL x64 Jan 10 2022
Is het mogelijk dat update service( 365 dagen) is verlopen, en dat U de mogelijkheid geboden krijgt on te verlengen, anders zal MWD niet goed meer werken
MAGIX Web Designer Premium 18.0.0.61670 DL x64 Mar 22 2021 deze heb ik nu gekocht! moet ik nu weer gaan betalen voor de update? dit pakket was al € 49,95 en wat moet ik nu dan doen?
Om te beginnen u stelt uw vraag in een topic, die over Video Deluxe Plus update 18.0.1.213 gaat? Gaat uw vraagstelling wel om Web designer premium 18? Want u schrijft: "Dit gaat maar niet weg update steeds van 180.12.13 (18.0.1.213)" . Hebt u toevallig ook Magix Video Deluxe plus op uw PC staan?
nee die heb ik niet, alleen gekocht met licentie MAGIX Web Designer Premium 18 en deze komt iedere keer met de melding Vernieuwing update service, en als ik dan op installeren klik, gebeurd er niets. en als ik op controleren op update's klik bij de optie "hulp" dan wil hij hebben dat ik een nieuw pakket koop van
Renew your Update Service and discover
the new Xara Web Designer Premium 17 nou die heb ik niet nodig voor 59,99 dollar (ik heb toch al een pakket gekocht?)
Allereerst dit. Zet nooit privégegevens zoals bv serienummers, emailadres, etc... op een openbaar forum. Als moderator heb ik deze voor u afgedekt.
Hebt u Magix Web Designer Premium 18 wel met de juist P3-serienummer geactiveerd? Kan het zijn, dat u nog P3-serienummer hebt. Als dat is uncheck het programma en activeer het programma met het juiste P3-serienummer.
Succes, Rob
PS. zelf heb ik Web Designer Premium 18 niet op mijn PC staan, omdat ik niets doet met websites bouwen.
volgens mij heb ik het juiste serie nummer, wat ik ook bij de aankoop kreeg via de email, en tijdens de installatie gewoon geactiveerd, geen probleem. als ik wil registreren verder met dit nr, kent hij hem niet, ik kom er niet meer uit
Voor zover ik weet, blijven alle Magix programma's werken, alleen u krijgt na het verlopen van de serviceupdate datum geen updates meer die daarna worden uitgebracht.
Als de updateservice datum is verlopen, dan kunt u Web Designer Premium 18 gewoon blijven gebruiken om er websites mee samen te stellen, alleen u hebt dan geen toegang meer tot de Online-Content-Catalog. Deze kunt u na eerste jaar tegen een voordeelprijs verlengen. Uw P3-serienummer hebt alleen betrekking op het WDP 18 programma.
Mijn advies is en blijft neem contact op met Magix Support en legt daar u probleem voor.
Ik probeer een mp3 muziek bestand op mijn website te zetten, maar weet niet hoe! ik vind niets in de online content catalogis, wat moet ik daat kiezen? welke stappen doe ik? voorbeeld graag!🙂
Hallo Kobus, een bestand zoals b.v. een mp3 of een mp4 bestand kan je op een site zetten d.m.v. een programma FilleZilla en dan verbinding maken d.m.v. de inloggegevens met je site op de server waar deze geplaatst is en dan werkt het wel. Ikzelf doe dat wekelijks op twee site's die ik beheer. Mvg Kees
Ja maar dit zou een oplossing kunnen zijn! Maar ik wil dit gewoon kunnen doen vanuit mijn Magix Web Premium 18 software, en vanuit mijn vorige software versie van de oude Magix web designer kon ik vanuit de online catalogus een player binnen halen, en deze verwijzen naar een mp3 bestand enz.
Nieuwe software Magix Web Premium 18 en nu maar een zelf een oplossing zoeken? Hahaha kan niet waar zijn!
.....Nieuwe software Magix Web Premium 18 en nu maar een zelf een oplossing zoeken? Hahaha kan niet waar zijn!...
Op dit forum proberen forumleden elkander te helpen, maar staat wel geheel los van Magix Support. Voor zover ik het nu kan beoordelen, kunnen wij u via dit forum niet de gewenste oplossing geven. Daarom heb ik u als advies gegeven om contact op te nemen met Magix Support. Want als uw updateservice datum nog niet is verlopen, dan zou u vanuit de online catalogus de player binnen moeten kunnen halen en deze laten verwijzen naar een MP3 bestand enz...
Oke, dat werkt prima, maar als ik dit bestand afdraai, zoals jij voor deed in de promo, draaid de muziek af, maar de achtergrond is dan bij mij helemaal zwart!