pip in new blue

scalle schreef op 12.02.2019 om 21:43 uur

Hallo Allemaal

Bedankt, ik was op zoek naar het maken van een pip. Waar ik een probleem mee heb is New Blue. De titer werkt zoals het moet maar als ik op de site ga kijken staat er dat deze op geen pc is geïnstalleerd. Als ik de filters, elements of stylizers wil gebruiken krijg ik een watermerk, is dit op te lossen?

groetjes

Pascal

Reacties

Bol schreef op 12.02.2019 om 23:27 uur

Hallo Pascal,

Kan het zijn dat je ook VDL 2019 op je PC hebt staan? Zelf heb ik VDL 2019 en Pro X10 op mijn PC staan. In VDL 2019 heb ik geen rood kruis, maar in Pro X10 wel. Dit komt omdat de filters "Elements en stylizers" meegeleverd zijn bij VDL 2019 en alleen geactiveerd en beschikbaar zijn voor VDL 2019, dus niet voor Pro X10

VDL 2019

Pro X10

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 12.02.2019, 23:28, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

scalle schreef op 13.02.2019 om 17:13 uur

Hoi Rob

ik heb 2018 op mijn pc en idd daar werkt alles van New Blue.

Bedankt voor de tip.

Pascal

Bol schreef op 13.02.2019 om 18:03 uur

Hallo Pascal,

Het is niet anders, het zijn plug-ins, die worden jammer genoeg ook in andere Magix programma's weergeven bij effecten. Bij gebruik daarvan, worden ze voorzien van bv een rood / blauw kruis. Maar als je deze New Blue plug-ins toch wilt gebruiken, zal je de clip in VLD 2018 kunnen bewerken en exporteren als een Magix Video bestand. (MXV) en op de tijdlijn van Pro X zetten.

Succes met het samenstellen van je films,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.02.2019, 23:10, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-