Als je bij effecten het onderdeel " vormen" opent en hierin bij vorm kiest voor het in te brengen model van beeld dan moet je maar met de schuiver veer zoeken welke vervaging je liefst hebt.
Een beetje zoeken en experimenteren zal waarschijnlijk een goede oplossing geven.
ondertussen gevonden wat ik ongeveer wil door PIP te gebruiken bij effecten in New Bleu Elements en daar wat te spelen met blur en opacity zodat ik volgend beeld verkrijg
Bedankt voor jullie input. Ik was ook al een tijdje op zoek, naar een gemakkelijkere methode om de fotoranden vloeiend en diffuus te krijgen. Het was mij wel gelukt, alleen mijn manier was / is nogal omslachtig.
Bedankt, ik was op zoek naar het maken van een pip met een kader en op deze manier die Willy beschrijft lukt die vrij goed. Waar ik wel een probleem mee heb is New Blue. De titer werkt zoals het moet maar als ik op de site ga kijken staat er dat deze op geen pc is geïnstalleerd. Als ik de filters, elements of stylizers wil gebruiken krijg ik een watermerk, is dit op te lossen?