Misschien was toen de oplossing, MVDL opgestart dat de Y toets indrukken,apparaatoptiies,hardwareversnelling, nu staat bij import grafischekaart, verander dit eens in Cpu of Microsoft Word Device.
En anders als u een Nvidia kaart heeft een update doen via Nvidia.com alls dit mogelijk is
Hiervandaan kan ik het niet bepalen, waarom u geen Beeld hebt. Maar misschien kan uw probleem ook veroorzaakt worden, doordat bij u de laatste Microsoft Visual C++ 2015-2022 niet is geïnstalleerd.
Mijn advies is, download en installeer de laatste versie Microsoft Visual C++ 2015-2022. U kunt deze hiervandaan downloaden: Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022
Bij het installeren van een nieuwere versie, wordt de oude versie overschreven. U kunt alle andere Microsoft Visual C++ versies gewoon op uw PC laten staan, zodat oudere programma's deze versies nog kunnen gebruiken. als dat nodig is.
De laatste versie van Microsoft Visual C++ 2015-2022 was niet geïnstalleerd, dat is gebeurd, maar helaas ook dat is niet wat mijn beeld in de video zwart houdt.
Hebt u uw PC / Laptop opnieuw opgestart? Voor zover ik het hiervandaan kan bepalen, hebt u VDL 2021 geüpgraded naar VDL 2023? Als het wel werkte onder VDL 2021 dan zou u mogen verwachten, dat dit nu ook het geval is. Misschien, dat u bij de hardware versnelling alle drie de opties op de CPU moet zetten.
Als u in de vorige Video Deluxe 2021 al uw filmfragmenten kon afspelen, dan zal dat zeker nu ook weer in Video Deluxe 2023 moeten kunnen.
Hebt u al eens overwogen om VDL2023 opnieuw te installeren, want er kan tijdens het upgraden iets fout zijn gegaan. Zie: Video deluxe opnieuw installeren
Hij doet het, ik heb alles verwijderd volgens de lijst en opnieuw geïnstalleerd, gelijk de hardware versneller bij alle drie op CPU gezet en daar was beeld.
Wat ben ik blij met jullie, nogmaals mijn dank en ik kan weer met een nieuw programma aan de slag.
Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen, nadat u VDL 2023 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd hebt en daarna bij de hardwareversnelling alle drie de opties op de CPU hebt gezet weer beeld en geluid hebt.
Succes, maar vooral heel veel plezier met het samenstellen van uw films.