Reacties

Bol schreef op 01.11.2023 om 15:29 uur

@albert.van.tendeloo

Albert,

Als u de map met de inhoud van Magix Downloads verplaatst naar één map op uw d:\ schijf, dan kunt u op de c:\ schijf ca. 7GB aan ruimte creëren. Zelf heb ik een map aangemaakt op mijn D:\ schijf en daar alles naar toe verplaatst en in de download map op de C:\ schijf een snelkoppeling gemaakt.

Als ik op die snelkoppeling klikt, dan kom ik bij al mijn downloads, die ik ooit hebt hebt gedownload vanaf de server van Magix Duitsland.

Ik zet bij de programma-instellingen de verwijzing op het tabblad Paden / Downloads: D:\ Magix Downloads. U zou bij de programma-instellingen ook nog de andere mappen kunnen wijzigen naar de D:/ schijf.

U kunt als deze niet meer door uw project wordt gebruikt de volgende gegevens uit volgende mappen verwijderen of verplaatsen naar de D:\ schijf:

  • Audiotemp bestanden - (kan zonder problemen verwijderd worden)
  • Disc Images bestanden - (kan zonder problemen verwijderd worden)
  • Magix Contents bestanden - (als u deze hebt, moet u ze verplaatsen naar een map op de D:\schijf)
  • Project - hier worden standaard uw MVP projectbestanden in opgeslagen
  • Exporten - hier worden standaard uw geëxporteerde bestanden in opgeslagen

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

albert.van.tendeloo schreef op 02.11.2023 om 12:24 uur

hetgeen gij voor stelt lukt niet

het is begonnen toen ik sjablonen en effecten terug heb geinstaleer

is de c in het rood gegaan

als ik nu PHOTOSTORY DELUXE nu van de pc haal en terug instaleer kan ik die dan ineens op de D INSTALEREN

GROETJES

Bol schreef op 02.11.2023 om 13:10 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

Zelf installeer ik de programma's altijd op mijn opstartschijf, zodat ik hiervan altijd met Acronis Cyber Protect Home Office een imagefile / back-up kan maken. Al mijn persoonlijke data zet ik op een van mijn andere interne harde schijven. Dit gezegd hebbende is het wel mogelijk om e.a. op uw andere interne harde schijf te installeren.

Doe het volgende:

  • Deinstalleer Photostory volledig. Zie: Opnieuw installeren van Photostory Deluxe
  • Na verwijdering kunt het opnieuw installeren. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?
  • Download het installatie programma
  • installeer hiermee Photostory opnieuw
  • kies uw taal en klik op Oké
  • Haal het vinkje weg bij aanvullende software kiezen
  • klik op Standaardinstellingen wijzigen>
  • klik op Doelpaden kiezen....
  • wijzig hier de doelpaden..
  • klik op OK
  • klik op Akkoord gaan en installeren
  • Photostory wordt opnieuw geinstalleerd.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 02.11.2023, 13:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

albert.van.tendeloo schreef op 02.11.2023 om 16:06 uur

ok het is gelukt

C staat terug in blauw

bedankt voor de hulp

groetjes AVT

Bol schreef op 02.11.2023 om 16:14 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u weer voldoende geheugen ruimte hebt weten te creëren op uw C:\ opstartschijf. Bedankt👍voor de terugkoppeling. Succes met het samenstellen van uw Slideshows.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 02.11.2023, 16:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-