Het doet mij deugd om te vernemen, dat het u gelukt is om een witte en/of een gekleurde lijn rondom een foto te zetten. Succes met het samenstellen van uw Slideshows.
Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. U hebt met het effect Picture-In-Picture inderdaad meer mogelijkheden bijgekregen. Probeer ook eens de andere effecten.
Hello,ik hier nog eens, zopas een update gemaakt en wil nu de rand rond foto maken zoals in de tweede film, dit lukt niet meer,bij 'fx' en grootte .... en 'pip' intikken verschijnt enkel 'eigenschappen' en geen andere pictogrammen zoals in de voorbeeldfilm. ????
hello, zoals eerder geschreven, ik doe zoals getoond in film: fx en pip maar er verschijnt maar 1 pictogram nl. 'eigenschappen' de andere pictogrammen zijn niet te zien.
Goede morgen, voor de update stonden een tiental blauwe pictogrammen en een bruine (eigenschappen) nu enkel nog die bruine, ik heb die nog nooit geopend daar ik nog veel aan het leren ben (ik werkte vroeger met een ander programma) en gebruikte magix enkel voor eenvoudige montages.
Zeer vreemd, dat na het updaten van Photostory 2023 versie 22.03.146 naar 22.0.3.149 bij u de tiental blauwe pictogrammen zijn verdwenen. Waarschijnlijk moet u deze weer opnieuw downloaden en installeren.