Reacties

Bol schreef op 04.01.2024 om 14:29 uur

@Marin-TJoens

Hallo Marin,

Allereerst wil ik u bedanken voor het aanmaken van uw eigen bijdragen.

Voor zover ik het hiervandaan kan beoordelen, hebt u problemen met een van uw stuurprogramma's drivers. Zijn de audiodrivers en / of videokaartdrivers wel up-to-date?

Wat is uw computerconfiguratie:

  • welke processor
  • wat is uw videokaart
  • hoeveel RAM geheugen
  • opslag

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 04.01.2024, 15:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Marin-TJoens schreef op 06.01.2024 om 16:57 uur

processor:Intel Core C3-2100 Videoaart:CPU@3,10 GB Ram 4GB DDR3 opslag 78%

Bol schreef op 06.01.2024 om 17:47 uur

@Marin-TJoens

Hallo Marin,

Uw laptop / computer is uitgerust met een Intel Core i3-2100 processor uit januari 2011 (13 jaar oud) en hebt een videokaart Intel HD Graphics 2000. Waarschijnlijk zijn de drivers niet meer up-to-date. U zou met deze link kunnen kijken of uw Intel drivers nog up-to-date zijn. Zie: Download Intel Drivers and Software.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Marin-TJoens schreef op 06.01.2024 om 18:04 uur

Bol schreef op 06.01.2024 om 18:21 uur

@Marin-TJoens

Hallo Marin,

Voor zover ik het hiervandaan kan beoordelen, hebt u problemen met een van uw stuurprogramma's drivers. Zijn de audiodrivers en / of videokaartdrivers wel up-to-date?

Uw videokaart AMD Radeon HD 6670 uit oktober 2011 wordt waarschijnlijk door AMD niet meer ondersteund. Probeer eens deze link: How to Find Latest Compatible Drivers for AMD Graphics | AMD

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-