patches

kraanvogel schreef op 02.05.2018 om 11:46 uur

Ik heb in april 2017Magix VDL Plus 2017 aangeschaft. Heb altijd patches kunnen downloaden. Dit lukt nu in mei 2018 niet meer. Als ik dit probeer dan krijg ik de melding dat ik VDL moet kopen. Hoe is dit toch mogelijk? Betekent dit dat mijn gekochte programma maar 1 jaar geldig is? Dit heb ik met andere programma's zoals Magix Fotostory de Luxe nog nooit meegemaakt. Het werkt nog steeds . Wie kan mij antwoord geven ?

Met vriendelijke groeten,

mevr.T.Daalder

Reacties

mi-bo schreef op 02.05.2018 om 12:18 uur

Geachte Mevr T. Daalder.

Sinds 2016 is MAGIX begonnen met verkoop van hun producten onder de mom van 365 dagen,

Bij aankoop van een geregistreerd MAGIX product heeft U voor 365 dagen de volledige service ook download updates, 2 maanden voor beëindigen van Uw geregistreerde pakket bied MAGIX U een upgrade aan voor een X bedrag, gaat U hiermee akkoord blijft u up to date,gaat U hier niet mee akkoord zal het product blijven functioneren zoals het was voor beëindigen 365 dagen,

1 jaar updateservice Met de updateservice 1 jaar lang alle nieuwste functies en updates gratis krijgen en met de eerste installatie gedurende onbeperkte tijd gebruiken. Bij het opnieuw installeren blijft de basisversie behouden. Na afloop van het eerste jaar kan de updateservice voor een voordeelprijs worden verlengd. 1 jaar alle nieuwe functies gratis! Altijd de laatste versie Programma onbeperkte tijd te gebruiken Meer info

groeten

Michael

PS, voor U op magix.com gekeken, als u tot 18 mei gebruik wilt maken van een speciale upgrade naar 2018 MAGIX plus is de prijs 59,99 euro hier krijgt u veel extra en wordt Uw eigen serie nummer gebruikt.

wijziging aangebracht i.v.m meer info

kraanvogel schreef op 02.05.2018 om 13:15 uur

Bedankt Michael. W

Ik ben op vakantie geweest en heb de upgrade-aanbieding gemist. Op 11 april waren mijn 365 dgn. verstreken. Houdt dit in dat ik nu geen upgrade meer kan bestellen ?

Trees

mi-bo schreef op 02.05.2018 om 13:59 uur

Geachte Mevr T Daalder,

U kunt het beste gebruik maken van de speciale aanbieding als upgrade dan heeft U ook alle extra's er bij, en blijft het pakket up to date ( maar dit kost dan wel € 59,99 ) , dddit alles gaat wel online

Groeten

Michael

kraanvogel schreef op 02.05.2018 om 15:21 uur

Beste Michael,

Ik zal de speciale aanbieding als upgrade aanschaffen. Dat is dan toch wel het beste.

Bedankt voor het goede advies.

Trees Daalder