patch downloaden

timjongkees schreef op 07.10.2014 om 11:20 uur

Bij het monteren van een video van een GoPro camera lopen de overgangen niet goed. Zelfs bij harde lassen verloopt een en ander "hakerig". Bij een vorige montage met een andere HD camera had ik daar geen last van. Ik probeerde een patch te downloaden, maar dan moet ik het programma afsluiten. Ik kom er niet uit wat ik nou moet doen. Op de Magix website wordt medegedeeld dat mijn produkt te oud is. Wat nu?

Windows 7

i5 processor

VDL MX

Versienummer? Waar vind ik dat?

Tim Jongkees

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 07.10.2014 om 11:50 uur

Beste Tim,

Eerst een antwoord op de actualisering (update). Start VDL MX. Ga naar: hulp / online actualiseren en volg de instructie op.

U kunt e.a vlotter laten verlopen door:

1. op de "P" te drukken.. U activeer dan dat de weergave vloeiender verloopt. Dit heeft geen consuqentie bij het branden.

2. Druk op de letter "Y" en haal het vinkje weg bij "Groottewijzingingen van beeldmateriaal in hoge kwaliteit" weg.

3. U kunt ook voorrenderen met "Ctrl-R"

Video MX is al een wat oudere versie. Voor dit pakket, zullen er naar mij weten, geen nieuwe updates meer voor uitkomenm want na VDL MX zijn er alweer vier andere versies uitgekomen, te weten VDL 2013; VDL 2014; VDL2015 en Video Pro X6

Succes met het veelzijdige programma's van MAGIX

Rob