Pan and zoom effect PLUS fade-in tegelijkertijd?

fotostudiobeautyvol schreef op 15.08.2011 om 21:33 uur

Ik kan een foto langzaam laten overgaan in een andere foto (fade-in).

Ik kan een foto weergeven met het pan and zoom effect (inzoomen en bewegen).

Wat ik nog niet kan is om beide effecten TEGELIJKERTIJD te vertonen. Hier heb ik een voorbeeldfilmpje ter verduidelijking:

Hoe moet ik dat doen?

Reacties

mi-bo schreef op 16.08.2011 om 12:47 uur

Graag zouden wij u een perfect antwoord willen geven,

maar werkt u met een classic versie of plus,

hier uit komen verschillende antwoorden,

en met welk mooie Magix pakket werkt U

ter aanvulling, u heeft twee gelijk waardige foto's bij een wilt u bv de roos in andere kleur hebben, klik op de foto shift+y hier bewerkt u de foto die het eind resultaat moet worden.

zet de foto's achter elkaar en schuif ze over elkaar heen, en u vraag is beantwoord.

Succes met het mooie Engelse Magix versie ( het pakket is wel geregistreerd en geactiveerd, anders werkt deze functie niet)

gr

fotostudiobeautyvol schreef op 16.08.2011 om 13:00 uur

Ik werk met Magix PhotoStory on CD & DVD 10 HD Deluxe versie 10.0.3.2 (UC1).  U vroeg Classic versie of Plus versie, maar dat zie ik nergens staan.

Overigens, ik heb gezegd "fade-in" maar ik bedoelde natuurlijk een kruisovergang. Maar dat heeft u wel begrepen door te kijken naar het bijgevoegde voorbeeldfilmpje op YouTube.

Leg aub stap voor stap uit hoe ik dit effect kan maken, want ik ben beginner met Magix.

Ik heb geprobeerd om het genoemde effect te maken door de tweede foto te laten beginnen met inzoomen op de plek waar de eerste foto klaar is met zoomen. Maar dit is echt niet te doen, want je moet de zoomfactor en uitsnede van de tweede foto PRECIES afstemmen op de eerste foto.

fotostudiobeautyvol schreef op 23.08.2011 om 00:01 uur

Dank voor het snelle antwoord mi-bo! De toevoeging aan jouw eerste antwoord heb ik over het hoofd gezien. Probleem is nog niet opgelost, zie hieronder mijn antwoorden op jouw opmerkingen:

ter aanvulling, u heeft twee gelijk waardige foto's bij een wilt u bv de roos in andere kleur hebben, klik op de foto shift+y hier bewerkt u de foto die het eind resultaat moet worden.

De bewerking heb ik reeds in een ander programma gedaan, maar dat hoeft geen belemmering te zijn neem ik aan.

zet de foto's achter elkaar en schuif ze over elkaar heen, en u vraag is beantwoord.

Door de foto's op elkaar te zetten wordt er nog niet ingezoomd. Als ik de zoom toepas nadat de foto's over elkaar heen zijn geschoven, dan wordt er alleen maar ingezoomd op de tweede foto. Dit is wat ik bedoel:

Hier is een screenshot van Magix: http://s4.postimage.org/ch8kp36pn/Magix_instellingen.jpg

Hoe kan de zoom worden toegepast op beide foto's? De foto's liggen over elkaar heen.