Overzetten MAGIX programma naar nieuwe computer

freestyle schreef op 28.10.2013 om 10:24 uur

Ik gebruik Film op DVD 7. Nu heb ik een andere computer met meer AV aansluitingen en hardware. Hoe kan ik dit programma overzetten op die betere computer? De activeringscode die ik heb werkt niet op de nieuwe computer omdat die al in gebruik is. Ik heb geen zin om een nieuw programma aan te schaffen of extra kosten te maken (supportvouchers kopen etc.), ik wil gewoon het programma op die andere computer werkend en geregistreerd hebben. Bij voorbaat dank voor suggesties vanuit het forum! freestyle

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 28.10.2013 om 11:44 uur

Beste,

U schrijft niet wat het besturingssysteem is.

Maar goed u zou kunnen proberen om naar: https://support2.magix.com/customer/nl/home. U moet hier inloggen.

Klik op "wijzig u instellingen"  (u moet hier weer inloggen)

Klik op: volgende.

Klik op: Activeringscode generen. Type het serienummer van het product in. ("op mijn producten" vindt u het serienummer van desbetreffende pakket).

Succes,

Rob

2x gewijzigd wegens aanvullingen

freestyle schreef op 28.10.2013 om 17:35 uur

Beste,

U schrijft niet wat het besturingssysteem is.

Maar goed u zou kunnen proberen om naar: https://support2.magix.com/customer/nl/home. U moet hier inloggen.

Klik op "wijzig u instellingen"  (u moet hier weer inloggen)

Klik op: volgende.

Klik op: Activeringscode generen. Type het serienummer van het product in. ("op mijn producten" vindt u het serienummer van desbetreffende pakket).

Succes,

Rob

2x gewijzigd wegens aanvullingen

Beste Rob, dank voor je hulp, echter als ik dit doe krijg ik een melding er al een activeringscode is verstrekt en opnieuw activeren niet nodig is. Dat komt natuurlijk omdat het programma al op een computer van mij geinstalleerd is. Nu kan ik het programma wel verwijderen van die computer, maar ik ben bang dat ik dan straks het programma op beide computers niet meer kan gebruiken... Met vriendelijke groet, koert

freestyle schreef op 28.10.2013 om 17:37 uur

Beste,

U schrijft niet wat het besturingssysteem is.

Maar goed u zou kunnen proberen om naar: https://support2.magix.com/customer/nl/home. U moet hier inloggen.

Klik op "wijzig u instellingen"  (u moet hier weer inloggen)

Klik op: volgende.

Klik op: Activeringscode generen. Type het serienummer van het product in. ("op mijn producten" vindt u het serienummer van desbetreffende pakket).

Succes,

Rob

2x gewijzigd wegens aanvullingen

Beste Rob, ik gebruik Windows 7, dat had ik inderdaad niet vermeld

Mvg, Koert

Voormalige gebruiker schreef op 28.10.2013 om 22:30 uur

Hallo Koert,

Volgens mij kan je het programma gewoon installeren met het serienummer die je heeft. Sla activering over. Je bent al bekent bij Magix voor dit programma. Wanneer je de updates kan downloaden dan is alles in orde.

Gr.

Rob

labrees schreef op 05.01.2014 om 16:45 uur

Hallo Koert,

Wij hebben hier ook dat probleem met het installeren op een nieuwe pc.

Werkt het al bij jou, zo ja dan zijn wij benieuwd hoe je het hebt opgelost.

Gr.

Sylvia

 

 

 

freestyle schreef op 05.01.2014 om 20:56 uur

Hallo Koert,

Wij hebben hier ook dat probleem met het installeren op een nieuwe pc.

Werkt het al bij jou, zo ja dan zijn wij benieuwd hoe je het hebt opgelost.

Gr.

Sylvia

Beste Sylvia, ik heb het programma gewoon op mijn 2e pc geinstalleerd en het werkt op beide computers. Ik gebruik het programma om oude VHS banden te digitaliseren; op de ene (oudere) pc met meer aansluitingen kopieer ik ze en zet de opnamen op een externe harde schijf. Die koppel ik later aan de nieuwe pc die veel sneller met Magix werkt en daar monteer en bewerk ik de opnamen. Ik heb geen verdere problemen ondervonden, maar maak geen gebruik van Magix updates etc. omdat het programma zo op beide computers doet wat ik wil en in principe goed werkt. Succes ermee! Met vriendelijke groet, Koert