Overgangen worden niet geexporteerd

flevoron schreef op 18.07.2016 om 17:46 uur

Ik gebruik Pro x8. Ik importeer 1 .mts file. Die bewerk ik. Zet overgangen tussen de gemonteerde delen. In het montage window worden ze goed afgespeeld. Als ik de montage exporteer naar .mpg dan zijn het harde lassen die het programma laat zien. De overgangen worden niet meegenomen bij export.

Waar kan dit aan liggen? Iemand ervaring hiermee ?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 18.07.2016 om 21:48 uur

Beste,

Ik heb net een proef gedaan met 3 mts fragmenten en deze voorzien van een willekeurige overgang. Daarna via bestand / film exporteren / video als MPEG geexporteerd. Geen problemen ondervonden. De overgangen zijn gewoon meegenomen.

Wat je zou kunnen proberen is om alles op de standaardwaarde te zetten. Ga naar: Bestand / instellingen / programma instellingen terugzetten.....

Succes,

Rob

flevoron schreef op 18.07.2016 om 22:33 uur

ey Rob,

Ik hen Po X schoon geinstlleerd en nog niet gebruikt. Als ik kleine mts files gebruik (1/2 of 1 minuten) dan lukt het wel. Als ik een mts file van 10 minuten gebruik dan lukt het niet ......

Voormalige gebruiker schreef op 19.07.2016 om 09:54 uur

Beste,

Mijn langste fragmenten opname is ca. 9 minuten. Ik heb 3 van deze fragementen op de tijdlijn gezet en geexporteerd van MTS naar MPEG. De overgangen zijn bij mij wel meegenomen. Wat er hier aan de hand kan zijn is mij een raadsel. Heb je het programma ook geactualiseerd (geupdated)?

Groet,

Rob

flevoron schreef op 25.07.2016 om 10:42 uur

Ondanks alle tips. Doen de overgangen in Pro X het nog steeds niet.

Wel in het montagewindow, maar NIET in de export file....

Nog meer tips? Graag jullie hulp !!