Reacties

mi-bo schreef op 06.02.2019 om 10:46 uur

@HaVanRa

Beste Hans.

Laten we zo beginnen.

Beelden met geluid op spoor 1& 2.

Overgang spoor op 3.

Beelden en geluid op 4 & 5.

Als U nu een overgang op spoor 3 zet kunt U deze net zolang of kort maken als U zelf wil.

Wel rekening houden met beelden op dpoor 1 & 4.

Mvg

Michael

HaVanRa schreef op 06.02.2019 om 11:06 uur

Beste Michael

Dank voor je snelle reactie.

In Video Pro X is het mogelijk om de tijdsduur van een foto vast te zetten, zodat elke ingevoegde foto bv. 3 sec. is. Zoiets zoek ik ook voor een overgang, altijd 1 sec en niet meer en minder 😃. Als ik nu tig overgangen gebruik moet ik nu van alle overgangen de tijdsduur controleren.

mvg Hans

mi-bo schreef op 06.02.2019 om 11:31 uur

@HaVanRa

Beste Hans,

Dank voor Uw feedback.

Met Foto op 3 seconden zetten komt U in de problemen, want niet elke overgang is het zelfde.duur van de overgang instellen, daarna de optie op alles toepassen

Maar Als U een overgang heeft geactiveerd, komt U de volgende optie tegen duur van de overgang instellen, daarna de optie op alles toepassen

Mvg

Michael

HaVanRa schreef op 06.02.2019 om 11:36 uur

Michael

Ga het vanavond uitproberen. Je hoort nog van mij.

mvg Hans

Bol schreef op 06.02.2019 om 11:37 uur

Hallo Hans,

Standaard staat overgangsduur op 1 sec. Je kan deze, niet zoals een fotoduur aanpassen in het programma. Wat je zou kunnen doen is om, deze gelijk aan te passen bij het maken van de overgang of later door met de muiscursor op de overgaan te gaan staan en dan op de linkermuisknop te klikken. Nu kan je de tijdsduur van de overgang maken en aanpassen. Tevens heb je nu ook de mogelijk om je film in een keer te voorzien van een zelfde overgang.

Activeer de clip waar je de overgangsduur van wilt verlengen. Nu word er rechtsonder een klokje weergegeven. Klik op het klokje en nu kan je ook de overgangsduur naar wens instellen.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.02.2019, 13:37, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 06.02.2019 om 11:41 uur

@HaVanRa

Beste Hans,

Dank voor Uw Feedback,

ik hoor het wel van U of het is gelukt.

Mvg

Michael

HaVanRa schreef op 05.03.2019 om 15:09 uur

Hallo allen

Een iets wat late reactie, sorry.

Ik heb de diverse tips uitgeprobeerd en ben hier een stuk wijzer van geworden en hiervoor dank.

m.v.g.  Hans

Bol schreef op 05.03.2019 om 16:45 uur

Hallo Hans,

Fijn om te lezen, dat u wat heeft aan de antwoorden, die wij u als forumleden hebben gereikt. Succes met het samenstellen van uw projecten.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 05.03.2019, 19:15, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-