overgang op alle volgende objecten toepassen werkt niet

tupkool schreef op 05.01.2012 om 15:53 uur

Overgang op alle volgende objecten toepassen werkt niet in Video Deluxe MX. Geldt voor standaard kruisovergang als ook voor de proDAD.

Werkte wel in Video deLuxe 17.

Hardware: Acer Aspire 5684LMi

Besturingssysteem: XP

Video Deluxe MX Plus. versienr.: 11.0.3.0 (UDC1)

Reacties

mi-bo schreef op 05.01.2012 om 17:40 uur

Beste ,uw verhaal gelezen en uitgeprobeerd geen enkel probleem.
heeft U het pakket geregistreerd en geactiveerd en alle download van MX binnen gehaald en geregistreerd. misschien zit daar de fout in
Succes.

tupkool schreef op 05.01.2012 om 21:01 uur

Bedankt vioor uw antwoord.

Ik heb imiddels ontdekt dat het verschijnsel optreedt als er reeds overgangen zijn geplaatst. Die staan bijvoorbeeld allemaal met een tijd van 1 sec. Ik vernander één overgang tot 17 beelden. Dat is niet op alle volgende objecten toet te passen.

wim tupker

tupkool schreef op 12.01.2012 om 15:30 uur

Het antwoord bevreemdt me een beetje. Deze correspondentie kan alleen als je geregistreerd bent. Kijken of er een update is doe je automatisch. 

Overigens had ik nog andere problemen zoals: bij het exporteren was er geen voortschrijdingsbalk, van alles geprobeerd. MX gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. Probleem over. Verder heb ik van een foto een copie  gemaakt en tegen elkaar geplaatst. Van de eerste de helderhied verandert. Bij het afspelen verspringen de foto's een paar pixels. Vreemd.

Ik heb MX gedeïnstalleerd en de oude 17 weer geïnstalleerd. Geen problemen meer.

MX is te vroeg in de markt gezet.