oude software video de luxe trial versie verwijderen

thvdwijk schreef op 23.12.2011 om 13:24 uur

Wil het  programma video deluxe MX installeren maar dit lukt niet.Krijg steeds melding eerst oude versie verwijderen..Ik had een trial gedownload om eerst te testen voordat ik het programma ging kopen.Heb m.i. alles verwijderd en nogmaals via de verkenner gekeken of er nog restanten van bestanden zijn achter gebleven maar niets meer gevonden.Weet nu niet waar ik nog verder moet zoeken en hoe ik het programma nu wel op de laptop kan installeren

Het  programma is:Video deluxe MX Plus -INT

 

 

 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 23.12.2011 om 13:33 uur

Beste, probeer ccleaner eens. Die vind wrslk nog wel wat bestandjes. Ccleaner is gratis te downloaden van Piriform.

Groet,

 Cees

lucky_me schreef op 23.12.2011 om 22:59 uur

Hallo

ter aanvulling van cheeta kan je misschien ook eens het volgende lezen op magix support. eventueel wel inloggen.

http://support2.magix.com/customer/nl/node/138

mvg

Luc

thvdwijk schreef op 24.12.2011 om 11:00 uur

Hallo Luc en Cees,

Bedankt voor jullie reacties.

Via configuratiescherm en software heb ik alles wat met Magix te maken heeft gedeinstalleerd.Maar kan nog steds niet de nieuwe software installeren.Zal nog eens met Cheeta proberen of er toch nog ergens bestandjes staan. Heb dit nog ooit eerder met de- installeren  via configscherm meegemaakt.Altijd lukt dat met andere programa's wel.

gr Thijs

 

 

 

 

thvdwijk schreef op 30.12.2011 om 13:01 uur

Hallo Luc en Kees,

Heb mxclean. exe geprobeerd,maar levert ook geen resultaat.

moet ccleaner en cheeta nog eens proberen proberen.

Verder bedankt voor het meedenken.

gr Thijs

thvdwijk schreef op 06.01.2012 om 12:58 uur

Heb nog steeds het programma niet kunnen laden.

Wel ben ik er achter gekomen dat het register nog vol zit met kleine bestandjes Magix..... download enz.

Deze kan ik maar moeilijk verwijderen.

Het lijkt er min of meer op om de hele harde schijf maar leeg te maken incl windows vista.

Vervolgens opnieuw te formatteren en vista enz maar opnieuw te laden.

Tenzij iemand nog een andere mogelijkheid ziet.

gr Thijs

thvdwijk schreef op 18.01.2012 om 22:33 uur

Allen bedankt voor de reacties.

Helaas is het me niet gelukt om alle oude software te verwijderen.Het register zit nog vol met oude Magix bestandjes.Het is monikkenwerk om die allemaal te verwijderen.

Heb het programma nu op de PC gezet en daat gaat goed.