Oude projecten laden

petraspr schreef op 25.07.2010 om 09:02 uur
Hallo, ik was bezig met een project in Video deluxe 16 en heb deze opgeslagen. Maar daarna ben ik met een nieuw project begonnen wat minder werk was, dus dacht, die doe ik eerst. Die is nu af, maar nu kan ik de oude niet meer laden! Hij komt niet meer voor in de lijst met projecten.

Klopt dit? Het lijkt mij dat oude projecten toch ergens opgeslagen staan?
Ik moet nl ook nog een kopie van een ander oud project branden op dvd, die optie is er wel (kopie van reeds gemaakte video/DVD branden, maar hij vindt het project niet meer! Ik ga nu proberen of ik een kopie van mijn gebrande DVD kan maken...

Kan iemand mij hier meer over vertellen??? Ik hoop het wel, want ik heb al HEEL VEEL werk in het niet afgemaakte project zitten. Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Reacties

bobbiaan schreef op 25.07.2010 om 12:53 uur
Beste Petra,

Mits je op de juiste manier het project hebt afgesloten zal dat ergens zijn opgeslagen. Zoek met verkenner naar bestanden met de extensie "MVP". Ik hoop dat je hier mee verder kan werken.
Als je van een inmiddels op dvd gebrand project deze DVD wil branden moet je deze met een kopieer programma kopieren. Dit kan o.a. met een optie die in het windows programma zit. Er zijn nog meer programma's te koop waar dit mee kan.

Mvg
Bobbiaan
petraspr schreef op 25.07.2010 om 14:19 uur
Ah, zo simpel! Blijkbaar heeft hij het lopende project in een andere map opgeslagen. De andere stonden in een map binnen 'programma's' maar ik heb ze nu gevonden! Heel erg bedankt!