Reacties

Bol schreef op 19.01.2024 om 18:59 uur

@njord.st

Hallo Hugo,

U heb uw oude project aangemaakt met Photostory Deluxe 2020. U zet nu uw oude project op de tijdlijn van Photostory Deluxe 2023 en krijgt de melding: "De volgende video-effectplug-in kon niet worden geladen". Deze foutmelding krijgt u, omdat in Photostory Deluxe 2023 bij u geen proDaD Mercalli V2 meer zit. U kunt dit probleem oplossen door uw oude project opnieuw te stabiliseren met Vegas Video Stabilization.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

njord.st schreef op 20.01.2024 om 10:04 uur

Dag Bol, bedankt voor uw antwoord dat was er wel zeer snel! Ik ga er nu mee aan de slag, ik wist niet eens meer waarvoor die plug-in diende. Het is een vrij groot project, ik weet nu dat ik in de video fragmenten moet zoeken (toch?). Bestaat er een manier om die videofragmenten waar de plugin gebruikt is snel terug te vinden?

Hoe dan ook ik weet nu toch wat te doen. Nogmaals hartelijk bedankt. Groetjes Hugo.

Bol schreef op 20.01.2024 om 14:03 uur

@njord.st

Hallo Hugo,

....Bestaat er een manier om die videofragmenten waar de plug-in gebruikt is snel terug te vinden?...

Voor zover ik het weet niet. Maar wat u wel zou kunnen doen is het volgende:

  • start Photostory 2023 op
  • klik op deze melding niet meer weergeven en op Negeren
  • selecteer alles met Ctrl+ A .
  • ga naar naar: Effecten / Beeldoptimalisatie/Vegas Video Stabilizätion
  • klik op: Bewegingsdata analyseren
  • Nu worden alle clips en foto's opnieuw gestabiliseerd
  • Sla het MHP project op onder een andere naam, zodat u altijd nog terug kan vallen op uw originele projectbestand.

Als u in de toekomst weer een beschadigde dvd krijgt, zie dan eens deze link: DVD branden zonder verspilling van DVD's (magix.info)

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 20.01.2024, 14:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

njord.st schreef op 20.01.2024 om 17:57 uur

Bedankt ik ga ermee aan de slag, kan nog even duren maar ik laat je weten hoe het gegaan is ☺️.

groetjes

Hugo