opstarten magix VDL kraanvogel schreef op 04.02.2020 om 10:44 uur Bij het opstarten van de computer verschijnt meteen het Video deLuxe scherm. Dit is nooit het geval geweest. en wil ik ook niet. k start normaal VDL op met het ikoontje op de taakbalk. Met vriendelijke groeten, T.Daalder Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 04.02.2020 om 11:06 uur @kraanvogel Beste T. Het kan zijn dat met het afsluiten van magix vdl aan de rechterzijde op X (rood)dat het nog op het bureaublad blijft geactiveerd. Sluit magix vdl eens af via de linker zijde bestand afsluiten Sc6 Met vriendelijke groet, Michael kraanvogel schreef op 05.02.2020 om 14:54 uur Beste Michael. Dit was inderdaad het geval. Mijn probleem is nu opgelost. Bedankt voor de snelle reactie. Met vriendelijke groet, Trees mi-bo schreef op 05.02.2020 om 15:00 uur @kraanvogel Beste Trees. Goed bericht te lezen dat mijn advies voor U de juiste oplossing is/was. Veel montage plezier met het mooie MAGIX product. SC Sc6. Met vriendelijke groet, Michael 1