Opstarten en licentie check niet mogelijk

w.-k42 schreef op 07.08.2016 om 11:20 uur

Voor de 2e dag op rij is het mij niet (meer) mogelijk om op te starten.
Magix Video deLuxe premium lijkt geen contact te maken met de server van Magix ...
Gevolg is dat ik dus niet verder kan met mijkn project... support van Magix reageert ook niet op mails
en telefonische is men allen op werkdagen bereikbaar ...
(en nee ik heb geen illegale versie!!)

WAARDELOOS!!!!
ben nu al 4 uur kwijt aan pogingen om mijn project af te maken ...

en om mijn project op tijd af tekrijgen zal ik opnieuw moeten beginnen ... maar NIET MEER met Magix ....

Reacties

mi-bo schreef op 07.08.2016 om 13:48 uur

Hallo W. 

een beetje vreemde mail. 

als er met Magix vdl Prem wordt gewerkt is geen contact met MAGIX nodig, wat zijn precies de problemen.

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 07.08.2016 om 13:56 uur

Beste W,

Ik begrijp uw fustratie, echter dit is nog geen rede om zo negatief te zijn. Het is logisch dat Magix alleen op werkdagen bereikbaar is, enwel van Maandag t/m Vrijdag voor verkoopadvies. Dit is geen hulplijn voor problemen. Als u problemen heeft met een Magix-programma moet u dit doen via Support van Magix.

zie:  http://www.magix.com/nl/support/technische-ondersteuning/

U kunt niet verwachten dat Magix Support direct uw probleem kan oplossen. Zelf heb ik ook een keer 14 dagen moeten wachten eer ik een antwoord kreeg op een vraag. (zeker nu met de vakantietijd).

Nu misschien de oplossing:

1. ga op de snelkoppeling staan van VDL X en klik op de rechter muisknop.

2. klik op "Als administrator uitvoeren"

Succes,

Rob 

w.-k42 schreef op 07.08.2016 om 14:20 uur

probleem is zoals gezegd opstarten lukt niet (meer) .
Ook na herinstallatie blijft de licentie check geen antwoord geven...
Voor mij is dit dus waardeloos ... heb ik een doos met DVD en licentie code en ben alsnog afhankelijk van een andere PC om LOKAAL te kunnen werken ...

En Ik start op "Als Administrator"

Voormalige gebruiker schreef op 07.08.2016 om 14:41 uur

Hallo W,

U kunt VDL 2015 maar op een computer installeren en gebruiken. Wanneer u VDL 2015 op een andere computer wilt gebruiken moet u deze op de andere computer Deactiveren via hulp/deactiveren.

Groet,

Rob

w.-k42 schreef op 07.08.2016 om 14:42 uur

Is maar op 1 computer geinstalleerd en ik werker al een tijdje mee ... dit komt 'ineens'

Voormalige gebruiker schreef op 07.08.2016 om 14:57 uur

Hallo W,

Heb u het al geprobeerd om "als administrator uitvoeren"  op te starten zoals ik eerder heeft beschreven? Het komt namelijk voor dat ondanks je administrator bent, dat een programma toch niet als administrator wordt opgestart. Kan het soms liggen aan uw internetverbinding. Schakel tijdelijk even je virusscanner en firewire uit en start dan VDL 2015 op eens op.

Groet,

Rob

w.-k42 schreef op 07.08.2016 om 15:05 uur

Ja zeker .. ik start "Als Admin..."   (doe ik eigenlijk met al mn programma's)

sinds een paar nieuwe pogingen komt nu ook de 'spinner' in beeld ...
heb nu ook 3x een fout melding gehad ... en de daar opvolgende 4 pogingen weer niet...

Voormalige gebruiker schreef op 07.08.2016 om 15:40 uur

Hallo W,

Helaas kan ik u niet verder helpen.  Misschien zijn er andere forumleden die het antwoord weet.

Groet,

Rob