opslaan lukt niet

gebruiker1 schreef op 28.11.2010 om 15:34 uur

Allereerst lees ik veel problemen met het paket, Red uw video's, maar ik geef het een kans.

Ik heb een snelle computer, met W7, 4 x core 2 GB werkgeheugen, en 700 Gb vrij.

Instalatie ging vlot, grabby was minder gaf alleen geluid, nu blijkt het stekkertje in de grabby, van de video recorder naar de grabby niet goed aan tesluiten, met een beetje rommelen had ik beeld, het werkt maar vraag niet hoe.

Binnen halen, en digitaliseren ging goed, ook het montage werk ging redelijk vlot.Project opslaan ging ook goed.

Maar nu moet de film opgeslagen worden, na 60 sec zegt het programma "opslaan mislukt, probeer met andere instellingen nog een keer" er is dan een video opgeslagen van +/- 60 sec.

Ik heb het programma al opnieuw geinstaleerd, en ook met andere instellingen werkt het niet. 

Windows geeft ook geen fout meldingen, heb geen idee waar te zoeken.

Misschien kunnen jullie hulp bieden.

 

Een licht gefrustreerde gebruiker.

Reacties

mi-bo schreef op 28.11.2010 om 16:56 uur

Beste,

dat u veel problemen lees betekend niet dat het product niet goed is,

 De usb converter die bij RUV worden verkocht hebben absoluut geen problemen.

wat wel vaak gebeurd is dat er programma's gebruikt worden die niet met Win 7 werken.

Welk merk grabby heeft u en welk pakket zit hierbij,

want wij werken heel erg veel met het RUV pakket om analoge banden te digitaliseren, en hebben geen problemen.

een reactie van zal wel volgen en anders een mail naar

gr

mi-bo

gebruiker1 schreef op 30.11.2010 om 21:19 uur


Beste,

dat u veel problemen lees betekend niet dat het product niet goed is,

 De usb converter die bij RUV worden verkocht hebben absoluut geen problemen.

wat wel vaak gebeurd is dat er programma's gebruikt worden die niet met Win 7 werken.

Welk merk grabby heeft u en welk pakket zit hierbij,

want wij werken heel erg veel met het RUV pakket om analoge banden te digitaliseren, en hebben geen problemen.

een reactie van zal wel volgen en anders een mail naar

gr

mi-bo

 

Hallo

 

Grabby werkt met pakket red uw videos,3.0 met nieuwste up date's, het rood witte doosje wat er bij zit

Grabby werkt gewoon goed, geen probleem, alleen stekkertje past niet goed, beeld valt weg, met bewegen heb ik weer beeld.

Mijn grootste probleem is niet het pakket, dat werkt goed, alleen het opslaan"film voltooien" op de computer lukt niet, na 1 % zegt deze"de export was niet succesvol, probeer het met andere instellingen en controleer schijfruimte".

Alle instellingen geprobeerd, lukt niet.

Toch heb ik een W7 computer die up to date is,4x core, 2800 Mhz, 4 Gb geheugen, en 700 Gb vrij.

Ik werk met AVG free, ook de logboeken geven geen uitsluitsel.

Heb dan ook niet de intentie, om te zeggen dat jullie product niet goed is,maar aan de andere kant het pakket heeft 50 euro gekost, dus ik wil dat het werkt, en mijn oude video banden kunnen redden.

 

 

 

Met vriendelijke groet  Gebruiker1

gebruiker1 schreef op 05.12.2010 om 14:49 uur

Hallo

 

Had problemen met wegval van beeld, grabby bij winkel omgeruild, kan nu alles netjes opslaan, zie hier, het werkt allemaal.

Moet zeggen, had er in de begin geen vertrouwen in, maar problemen zijn netjes opgelost.

Programma werkt gewoon netjes en goed.

BRAVO, ga zo door, om ons als gebruiker te steunen.

 

Een tevreden gebruiker1