opnieuw installeren van Video deluxe 16 Plus wil niet lukken!

md45 schreef op 14.02.2011 om 13:29 uur

Dat is blijkbaar niet de oplossing van het probleem Ik heb een 2-tal trial versies gedownload, vervolgens geopend en mijn serienummer ingevoerd maar dat wordt niet geaccepteerd. Dus toen maar weer mijn DVD versie opnieuw geïnstalleerd maar als ik het programma open verschijnt nog steeds de zelfde foutmelding: misschien is de installatie-directory beschadigd foutcode; 6
ter info; in wil video deluxe 16 plus installeren op mijn nieuwe computer met een i5 2400 processor en een 64bits besturingssysteem. Wie kan mij helpen? Ik heb een originele DVD met bijbehorend serienummer.

Reacties

Polders schreef op 14.02.2011 om 19:37 uur

Beste md45,

De uitleg van Foutcode -6 bij de Programmastart:

Eventueel zijn er meerdere versies van het programma over elkaar heen geïnstalleerd, bijvoorbeeld; een testversie en een volledige versie van dit programma. In dit geval leidt dit tot de genoemde fout.

De-installeert u alstublieft als eerste de eventuele download (test) versie en daarna de CD/DVD versie van de software.

Hierna installeert u alstublieft alleen de versie, die u later gebruiken wilt, deze fout zal dan niet meer optreden.

Indien het probleem op deze manier niet opgelost wordt, verwijdert u alstublieft het bestand installation.ini bij alle betrokkene programma´s.

Deze vindt u bij:

Windows Vista: C:ProgramDataMAGIX[Programmanaam]installation.ini

en bij Windows XP: C:Documents and SettingsAll UsersApplication
DataMAGIX[Programmanaam]installation.ini

Succes