Als ik een video op wil nemen worden de beelden heel stoterig opgenomen, terwijl het beeld via de TV prima is. Wat kan hier de oorzaak van zijn? De beelden worden opgenomen op ssd met windows 10.
De beelden zijn opgenomen met een S-VHS camera en via videorecorder en Red uw Video`s naar de PC geschreven. Helaas zijn de opgenomen beelden dan schokkerig terwijl tidens het opnemen de beelden die tegelijkertijd ook via de TV te zien zijn wel prima in orde zijn.
Dit forum is voor en door gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Het is aan een forumlid, wanneer hij/zij wilt reageren. Het komt regelmatig voor, dat een forumlid, om wat voor rede dan ook op een later tijdstip reageert. Wij stellen het altijd op prijs dat een forumlid reageert.
U schrijft het volgende: "Helaas zijn de opgenomen beelden dan schokkerig terwijl tijdens het opnemen de beelden die tegelijkertijd ook via de TV te zien zijn wel prima in orde zijn". Hoe zijn de opnames, als u rechtstreeks met RUV opneemt naar uw PC. Met andere woorden de beelden niet gelijktijdig bekijken via de TV. Laat het ons weten.
Na meer dan enkele 1000de videobanden met succes te hebben gedigitaliseerd ben ik het niet eens met Uw schrijven " volgens een waardeloze aanschaffing "
Ik vind het spijtig om te lezen, dat alle aangeboden oplossingen jouw probleem niet hebben kunnen oplossen. Ik begrijp je frustratie en uitlatingen. Misschien zijn er andere forumleden, die een gelijksoortig probleem hebben gehad als u en deze op dit forum met u wilt delen.
Hier ook alles stuk voor stuk wat met RUV9 te maken heeft verwijderen, nu weet U zeker dat het MAGIX product niet meer op Uw Pc staat dit ook voor de laptop.
Dan via deze link het programma opnieuw installeren