opname valt spontaan uit tijdens het opnemen van analoge video

sneiper schreef op 06.03.2011 om 13:54 uur

Ik maak gebruik van Magix red uw video's 3.0.

Bij het opmenen via analoge video valt de besturing spontaan van opname in stop. Hierna moet ik de opnamen weer starten waar ik gebleven was. Dit is lastig. Ik hed verwacht dat ik de hele band eerst kon opnemen en daarna kan bewerken. Opdeze manier moet is steeds de opnamen weer starten en heb ik dan verschilledne bestanden. Ik had liever 1 bestand.

Heeft iemand anders dit ook eens megemaakt. Weet iemnad een oplossing. Is dit een instelling?

Reacties

mi-bo schreef op 06.03.2011 om 13:56 uur

Beste.

het is juist beter dat u met korte stukken werkt dan is het ook makkelijk om niet goede beelden te verwijderen.

niet meer dan max een uur op een dvd zetten dit in verband met kwaliteit verlies.

succes.

sneiper schreef op 09.03.2011 om 15:49 uur

Dat dit beter is om met korte stukken te werken is per persoon verschillend daar een ieder wel anders werkt.

de feitelijke vraag is waarom het is dat de applicatie zo spontaan uitvalt waarna men de opnamen weer moet starten en de opname bron weer moet allignen. Dit is gewoon lastig. Ik zoek dus naar de trigger die deze opname spontaan stopt. Mijn wens is gewoon de hele film opnemen en dan an die arbeit.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn of nog beter waar kan ik dit instellen in de apllicatie.

Alsvast bedankt!