Opladen van een project loopt vast.

zwarteraaf schreef op 14.03.2018 om 22:30 uur

Ik kan geen bestaand project meer laden, deze blijft halverwege het oplaadproces hangen en dan kan ik ook niets meer activeren. Ook een back-up ophalen werkt niet. Deze loopt ook halverwege (bij 47%) vast.
Het is iets van de laatste twee maanden en betreft alleen de projecten die zo goed als klaar zijn @%$&. Nieuwe projecten waaraan nog gewerkt moet worden kunnen later voor verdere verwerking wel worden geladen.
Wie kan mij een oplossing aanbieden? Ik werk met Magix VDL 2014 Plus in Windows 10.

Reacties

mi-bo schreef op 15.03.2018 om 11:37 uur

Zwarteraaf,

Een voorstel die vaak helpt,Bestand, instellingen,instellingen terug zetten naar standaard waarde.

Maar Nieuwe projecten werken wel !!!!.

Heeft U pas een grote download update van Windows 10 geïnstalleerd, misschien kan dit de probleem veroorzaker zijn.

Andere suggestie's zullen wel volgen !!!!!.

Groeten

Michael

zwarteraaf schreef op 16.03.2018 om 20:00 uur

Michael, bedankt voor het reageren. Inmiddels was duidelijk dat het pad niet goed liep. Ik heb de oorspronkelijke film in een andere map gezet, waardoor bij het opladen de mededeling verscheen dat de verwijzing niet is gevonden. Door daarna de nieuwe map aan te wijzen, werd alles weer geladen.Gelukkig!

Ik heb nu alle instellingen teruggezet naar standaardwaarden en hoop bij het opvragen van een volgend opgeslagen project geen problemen meer te ondervinden.

mi-bo schreef op 17.03.2018 om 06:33 uur

Zwarteraaf,

dank voor de terugkoppeling,hopend dat Uw probleem is opgelost.

Succes met het maken van mooie projecten met het mooie montage pakket MAGIX vdl 2014

Groeten

Michael

Kees-Haremaker schreef op 18.03.2018 om 13:34 uur

Hallo mijn ervaring is dat men vergeet bij het aanmaken van een nieuw project dit goed in te stellen met behulp van het instellingen window op te roepen door op de letter 'Y' te klikken, zie plaatje
Mijn ervaring is dat men vergeet een goede projectmap aan te maken
Het voorbeeld is het project bij mij is de verschillende opnamen van politieke debatten die bij ons worden opgenomen en later uitgezonden

zo heb ik dit ingevuld en nadat ik b.v. ook even met een ander project heb gewerkt en ik ga terug naar deze kan ik alles gewoon inladen

Mvg Kees