Opgeslagen video's grotendeels kwijt ondanks tussentijds opgeslagen Video Delux 17 Plus

bvankilsdonk schreef op 19.06.2011 om 13:31 uur

Gisteren heb ik een video compilatie gemaakt van mij vakantie trip naar Zuid Afrika.

Aller eerst had ik het project  de naam gegeven "Vakantie Zuid Afrika 2010 Video"

Nadat ik halverwege was en mijn vriendin hiermee verder ging (en ik niet zeker wis of ze het helemaal goed zou doen heb ik hem tussentijds opgeslagen als "Vakantie Zuid Afrika 2010 Video 2" In geval het toch fout zou gaan we het eerste stuk nog hadden. Omdat alles goed ging hebben we hem onder "Vakantie Zuid-Afrika 2010  Video 2" verder afgemaakt en opgeslagen. Echter toen ik de pc vanmorgen opnieuw opstarte en het project "Vakantie Zuid Afrika 2010 Video 2" opende kreeg ik het zelfde te zien als waar we met het eerste deel gebleven waren voordat hij anders opgeslagen ging worden. Dit terwijl ik 100% zeker weet dat ik hem aan het einde nog een keer opgeslagen heb als "Vakantie Zuid Afrika Video 2"

Op mijn harde schijf zijn van het tussentijds opslaan ook nog bestanden aangemaakt met de namen:

Vakantie Zuid-Afrika 2010 Video 2_BAK1.MW_ tm Vakantie Zuid Afrika 2010 Video 2_BAK8.MW_

En dit laatste bestand is ook de laatste keer dat ik het opgeslagen heb.

Kan iemand aangeven of ik alles nog terug kan krijgen of ik helemaal opnieuw moet beginnen?

Alvast heel erg bedankt

 

Reacties

magixagent schreef op 19.06.2011 om 13:44 uur

U bent verder gegaan het vakantie 2 en heeft dit verder bewerkt, en U was klaar het staat dan in zijn geheel onder deze naam is nog niet opgeslagen, gaat u de Pc afsluiten, dan zal U eerst het project moeten opslaan.
met de vernieuwing van Win7 kan je zonder meer de pc uitschakelen terwijl dit vroeger eerst naar start, en dan afsluiten.

als de bak niet verder gaat dan 2 dan kunt u terug halen tot bak 2 en dat is van een dag er voor.
deze volgorde is nog steeds van kracht bij video bewerken, als u het programma afsluit en u reageert niet op , opslaan wordt het stuk werkt waarmee u bent begonnen en opgeslagen was, dat gedeelte wordt dan opgeslagen en niet zover U was, het had beter geweest als U het eerst had opgeslagen via bestand als vak 3 en dan het programma afsluiten.
gr

bvankilsdonk schreef op 19.06.2011 om 20:40 uur

Beste magixagent,

Ik kan uw verhaal niet helemaal goed volgen. Is het mogelijk om alles nog terug te halen? Indien dit mogelijk is zou u dat dan aan kunnen geven hoe dit precies in zijn werk gaat.

Alvast bedankt voor de snelle reactie.

 

M.v.gr.

Bert

Polders schreef op 20.06.2011 om 10:43 uur

Beste Bert, in aanvulling op de door magixagent gegeven infomatie is het misschien nuttig te weten dat Magix regelmatig een backup maakt van het project in een frequentie zoals door de gebruiker ingesteld.

Elk .bak bestand is daardoor dus verschillend.

Waarschijnlijk zijn er .bak bestanden met de naam 'vakantie Zuid Afrika 2010 Video'. De suggestie is om eens het eerste (het oudste) .bak bestand eens goed te bekijken en daarna de volgende om te weten welk bestand gewenst is om weer mee verder te gaan. 

Veel succes