Reacties

bobbiaan schreef op 26.09.2012 om 22:51 uur

Beste ....,

Over welk programma gaat het, op welke manier heb je het geinstalleerd. Welk Windows besturing systeem werkt de PC mee?

Mvg

Bobbiaan

lucky_me schreef op 27.09.2012 om 01:20 uur

voor alle windows versies; eigenschappen van de map opvragen met rechtskklik muis en in venstertje het keuze vakje voor "enkel lezen" deselecteren.

mvg

Luc

Cinecor schreef op 27.09.2012 om 10:25 uur

Waarom in een bestaande map opslaan? Misschien is er wel een reden waarom die bewuste map tegen wegschrijven is beveiligd. Maak gewoon op je tweede schijf in Windows een nieuwe map aan. Dat is trouwens aan te bevelen voor elk nieuw project dat je opstart. Zelfs het aanmaken van submappen daarin is erg handig, zodat je de shots, stills, muziek, enz. steeds in een eigen map kan terugvinden. Dat voorkomt dat het een onoverzichtelijk geheel wordt. Ook voor het later "opschonen" een groot voordeel.

mi-bo schreef op 27.09.2012 om 10:57 uur

Beste,
Het programma zal vermoedelijk als administrator zijn geïnstalleerd.
Via bureaublad vdl aan klikken openen als administrator, en het probleem is opgelost,
succes met het mooie MAGIX product.

Voormalige gebruiker schreef op 27.09.2012 om 12:58 uur

Hallo Indevrijheid,

Ik heb een vraag. Over welke data en map(pen) spreek je? Kan jij mij ook opgeven, welke map die tegen schrijven is beveiligd. Het beste is om bij installatie de mappen aan te houden die Magix aanmaakt op de harde schijf.  Je zou ze dan via de instellingen programma kunnen wijzigen.

m.vgr.

Rob