onmogelijk cdmuziek in film te zetten.

Polleke01 schreef op 27.11.2013 om 13:31 uur

Hallo allemaal,

Vroeger kon ik muziek van een cd rechtstreeks vanuit de cdtrack naar mijn film slepen. Nu is echter sinds enkele dagen dat niet meer mogelijk en krijg ik altijd het geluidsopnamescherm. Als ik dan op opname klik begint hij de film af te spelen maar neemt hij geen muziek op. Dat is begonnen nadat ik het filmpje wou exporteren met WEtransfer naar Seniorennet. Toen ik daarna ging kijken was de muziek uit mijn film verdwenen maar de voice-over en het originele geluid zijn gebleven.

Ik heb dan de muziek op mijn harde schijf gezet, maar krijg hetzelfde scenario.

Hoe kan ik nu terug muziek rechtstreeks van mijn cd importeren ?

Ik werk met VDL MX Premium en Windows XP Pro

Hartelijk dank voor jullie dringende hulp.

Polleke

Reacties

magixagent schreef op 27.11.2013 om 20:27 uur

Polleke. als je een muziek files wil bewaren, doe de cd in de driver, zoek de muziek op dan met rechter muis aan vinken, kopieeren, dan in media pool muziek map openen, en dan plakken, en staat de muziek files geparkeerd. succes.

magixagent schreef op 30.11.2013 om 13:37 uur

Hoi Polleke01,

Uit ervaring weet ik als iets niet goed beantwoord is dat je direct reageer,

is het dan ook niet zo netjes als een juiste oplossing wordt gegeven, om dan ook te reageren

gr van een MAGIX Freak

Voormalige gebruiker schreef op 30.11.2013 om 16:30 uur

Beste Polleke,

Wat je kunnen proberen om de programma instellingen terug te zetten op zijn beginwaarde.

Ga naar: bestand / instellingen / programma instelling terugzetten naar standaardwaarde.

Succes,

Rob

Polleke01 schreef op 30.11.2013 om 16:36 uur

Magixagent,

Wat een nonsens schrijf je daar nou weer ? Ik bedank Altijd, is het niet via de bedankknop dan toch in mijn antwoord. En reageren doe ik niet altijd direct. Het kan dikwijls lang duren voordat ik naar de community ga, want ik heb ondertussen wel wat meer te doen.

Dus als je niet zo vlug bedankt wordt zoals je zou willen, heb dan maar wat meer geduld, want komen doet dat wel.

Groetjes, Polleke

Polleke01 schreef op 30.11.2013 om 16:39 uur

Hoi Robvroe,

Ja, ik ga dat vast proberen op mijn probleemcomp. Ik heb ondertussen een nieuwe gekocht en nu zijn al de problemen opgelost.

Bedankt voor de hulp en goede raad.

Polleke

magixagent schreef op 30.11.2013 om 18:32 uur

Oke Pollleke, excuses aanvaard, maar is het probleem intussen opgelost

gr